pondělí 4. června 2012

Hedvábný chameleon

Představuji Vám můj páteční úlovek - hedvábné šaty, které jsou tak lehounké a moc příjemné, že jsem si je prostě musela koupit, i když jsem si zcela nebyla jistá barvou a vlastně ani střihem. Nedovedu ani pojmenovat, jakou mají tu hlavní barvu, protože ta se dle osvětlení dost mění - jednou je to tmavě zelená, pak olivová a hnědá. Takový malý chameleon. Musela jsem v nich hned večer vyrazit, ale bylo docela chladno, takže jsem je zkombinovala s šedými punčocháči a semišovými botami na vysokém, ale docela pohodlném podpatku. No a abych nebyla na jaře tak moc tmavá, vzala jsem si můj oblíbený bílý baloňák. Šaty vyniknou lépe bez punčoch a s letními botami, ale to až někdy příště.

Už máte nějaký nový červnový kousek, kterému jste neodolali?


23 komentářů:

  1. No krása! A ty botky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, za tyto boty jsem vděčná, dá se v nich i chodit :-)

      Vymazat
  2. Mě zaujaly hlavně ty botky!:-) Já jsem si nedávno taky nakoupila pár šatů na léto:-)

    VOŇAVÁ GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc nelíbí... Vy si nové oblečení nepřeperete? Bůhví kde se válelo, kdo si ho zkoušel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, čistírnu už jsem nestihla a podšívku odpárala, tak mi to až tak nevhodné nepřišlo. U jiných ne tak náročných věcí to dávám prát.

      Vymazat
    2. Tady je někdo zase chytrý. Já plesové šaty před použitím neprala, ono to jemným matriálům dvakrát nesvědčí... Ale klasické věci samozřejmě peru.
      A zruš prosím ověřování komentářů, je to hrůza to pořád luštit. díky! :)

      Vymazat
    3. Jdu to najít. Taky mi to jinde vadí. Hlavně přes telefon je to otrava.

      Vymazat
  4. Krása :)
    Jsou moc hezké ty šaty a ty taky !!!
    A botičky se mi moc líbí :)
    Děkuji za krásné přáníčko na blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. krásné šaty, přepásala bych v pase černým pásek, ale i tak jsou skvělé, chválím barvu! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si říkala, ale nějak jsem neobjevila ten pravý. Díky.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné šaty, které ti jdou skvělé k vlasům a boty jsou naprosto úžasné! :) A těším se až nám je ukážeš i bez punčošek. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. S tímto chladným počasím to bude nějakou dobu trvat, než vyrazím bez punčoch.

      Vymazat
  8. Marti, musím se přiznat, že jsem si vždycky myslela, že chameleon je takové škaredé zviřátko. A hle, vidím, že chameleonské zbarvení šatů je nádherné a okuzlující stejně jako ty. Od teď beru chameleony jako krále všech zvířat. ;-) Ale vážně - moc ti to sluší a úplně cítím to jemné hedvábíčko.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť ty šaty jdou tak nějak i do šeda. Jinak mě baví, jak si ohromně vtipná. Díky za komentář.

      Vymazat
  9. Marti, opět moc sluší a máš nádherné botky...co je to vůbec za město v pozadí?

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!