středa 26. listopadu 2014

Shopping Trip to Rome

Ráda bych vám napsala o mém výletě do Říma a podělila se o mé zkušenosti, protože jsem tam byla již po čtvrté. Letěla jsem v sobotu a vrátila jsem se včera. Nejlepší je, když poletíte do Říma s podobným nakupovacím maniakem jako jsem já.

Letenky jsem kupovala asi měsíc dopředu u nízkonákladové společnosti Wizz Air. Když si koupíte členství v jejich klubu, jsou letenky levnější. Nevýhodou je, že v ceně letenky můžete mít s sebou na palubě pouze kabelku o rozměru 42x32x25. Za tzv. carry on 56x45x25 už musíte platit. Také se platí za check-in kufr asi 600Kč, který může vážit až 32kg, proto máme jeden velký. Vše si objednáme on-line a sami vytiskneme boarding pass. Oba lety byly v pohodě a na čas. Příště opět zvolíme tuto leteckou společnost. S ČSA vycházela jedna letenka přes 5tis. Za tuto sumu jsem pořídila ubytování i letenku pro jednoho. Vždy se ubytováváme v blízkosti hlavního nádraží Termini přes booking.com.

Na letišti jsme si zakoupily jízdenku vlakem za 14euro právě na Termini a pak jsme mířily přímo do hotelu pešky. Památky a hlavně obchody zdoláváme hlavně pěšky (pohodlné boty jsou to nejdůležitější!) nebo si kupujeme jednotlivé jízdy na metro za 1,5euro. Náš nejoblíbenější obchod Sermoneta, kde prodávají rukavice mnoha barev a provedení, je naproti Španělským schodům. Dále pak je v blízkosti kavárna Leonardo, kde si vždy dáme kávu, víno a něco k snědku po náročném prohlížení výloh Diora, Gucci, Cartiera v ulici Condotti (naše Pařížská) atd.

Velkým zážitkem je nedělní trh u Porta Portese. Strávily jsme tam pět hodin! Přiznám se, že jsem si tam koupila vlastně jen šál, ale stálo to za to. Až nyní přemýšlím, co všechno jsem si ještě mohla pořídit. Tak příště... Dalším prima obchodem nebo spíše sítí prodejen je Prima Donna, kde nabízí krásné kousky za příznivé spíše nízké ceny. Různé butiky jsou všude tam, kde jsou památky. Jen u Colossea nic není, tam ani nechoďte :-)

Plánovala jsem i návštěvu obchodu (discount dell'alta moda), kde je možné pořídit kousky od Chanelu či Gucci za snížené ceny, prý je to tajné místo Římanek. No každopádně jsme ho našly, ale zrovna v pondělí dopoledne bylo zavřeno a vracet se odpoledne již bylo nad naše síly. Tak snad příště!

Pokud vás něco zajímá ohledně návštěvy Říma, prosím napište mi do komentářů.

----------------
I spent a few last days in Rome. I am describing in Czech language about airline tickets from Prague and other technicalities. The main topic is shopping. My favourite store is Sermoneta where they sell gloves of all colors and styles. Also, I recommend window shopping at Via Condotti. I planned on shopping at "secret" high fashion discount store but it was closed :-( on Monday morning. 
I visited market at Porta Portes for five hours! I liked Prima Donna shops with nice clothes and shoes for nice prices. Shops in Rome are everywhere close to the main sightseeing spots. Except Colosseum, there are no stores, do not even go there :-)!

Please let me know if you are interested in more details and what you would like to learn.


from left: big walk-in closet in the hotel room, at the lounge having tea, on the airplane, hotel room and the nice view from the hotel room
Just a little of sightseeing while shopping
Window shopping: Gucci shoes, Dior bag, Salvatore Ferragamo amazing displays, in front of my favourite gloves shop and my new stuff, high fashion discount store - closed :-(

16 komentářů:

  1. Good Morning Martina! What a nice Shopping Trip ,lucky Girl :)

    big Hugs

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you for sharing such beautiful pictures with us!
    Have a great day xx
    June
    The Journeys of My Beating Heart

    OdpovědětVymazat
  3. I envi such shopping trip! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný report z výletu, jéje hned bych vyrazila s nějakým maniakem do Říma - super tipy, třeba jednou si nějaký takový sen vyplním :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera - Řím je moje nejmilovanější město, tak jsem se u čtení článku jen tetelila :). Díky moc za tip na alta modu, určitě ji při příští návštěvě čeknu!

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Kdy nám to letí? :-))))
    Letěla bych hned. Naposledy jsem byla v Římě (až se to stydím napsat) před cca 5 lety. Jeden z nejlepších výletů po Evropě (labužnických:-)) To jsem samozřejmě nevěděla o rukavičkářství u Španělských schodů a dalších skvělých tipech. Díky!!

    OdpovědětVymazat
  7. Wow !! You did a sensational travel, vacation and shopping, this is paradise !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, tak to je skvělý, že jste si výlet užily. Přijde mi to jako včera, kdy si říkala, že ho plánuješ :-) Muselo to být prima, hned bych se taky někam rozjela :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Beautiful pics, I love Rome and your look is perfect!!!

    Kisses, love Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  10. Nákupní maniačka :D Moc ti to slušelo, hned bych jela někam na výlet a do Říma tím tuplem :)

    OdpovědětVymazat
  11. To jsi musela být jako v ráji, takový výlet by se mi taky líbil :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. I can't believe you were in Italy!!! Share soon your buys!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpovědětVymazat
  13. Sounds Great, next year I like to do a trip to Rome too.

    OdpovědětVymazat
  14. Super. Ja som v Ríme bola raz, ale nie na nákupoch. No vidim, že aj na nákupy sa tam určite oplati ist :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!