sobota 17. ledna 2015

Nail Polish Photos



L'Oreal Red Collection, Freida - tento lak jsem dostala pod stromeček a mám z něj ohromnou radost, skvěle drží a bezvadně se lakuje - podlak OPI, dvě vrstvy barevného laku Freida a nejlepší top coat, co jsem zatím měla, Cuccio

L'Oreal Red Collection, Freida - I got this nail polish for Xmas and makes me happy because it stays quite long and it is easy to apply. Base coat OPI, two coats of Freida and the best top coat so far Cuccion.


 
Gabriella Salvete, STARS, Lola 12 + OPI, Desperately seeking sequins - na autech se na podzim vytvořila námraza, která mne inspirovala ke zkombinování těchto dvou laků.

Gabriella Salvete, STARS, Lola 12 + OPI, Desperately seeking sequins - the frosted cars in the fall inspired me to combine these two colors.


Revlon, Pefumerie Collection, African Tea Rose - tento lak nejen, že se skvěle lakuje, má dobrou výdrž, ale i krásně voní. Vyhrála jsem jej u tuttobene v GA, a proto jsem koupila při mé cestě do USA i jeden pro vás v odstínu Ginger Melon, který můžete vyhrát v mé GIVEWAY.

Revlon, Pefumerie Collection, African Tea Rose - it is easy to apply, lasts quite long and smells great. I won this one at tuttobene GA. Therefore, I brought one for you from my USA trip. It is Ginger Melon shade and you can win it GIVEAWAY.


OPI, Rose of Light - příjemný růžovo-zlatý lak, který jsem narychlo lakovala a jak vidíte i narychlo fotila - tak si spíš prohlédněte vánoční ozdoby než lak :-)

OPI, Rose of Light - nice pink-gold nailpolish which I applied quickly and took pictures quickly as yo can see - so at least enjoy the Xmas decoration :-)

24 komentářů:

  1. Červené laky od Loreálu a Revlonu jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten růžový Revlon je dokonalý :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful Shades! Love especially OPI Rose of Light :)

    kisses

    OdpovědětVymazat
  4. Cerveny lak se mi libi nejvice. Mate krasne ruce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velice milé. To mi ještě nikdo nikdy neřekl. Děkuji moc!

      Vymazat
  5. Wow všechny laky jsou velmi pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ten Revlon <3 Freidu mám a je to naprosto dokonalýý odstín :))

    OdpovědětVymazat
  7. Červený lak od L´OREAL je veľmi pekný, taká klasika. Skor ma prekvapil ružový od REVLON-u, je nádherný a ja ružovú farbu nemám veľmi rada.o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten růžový Revlon je krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada, ze se ti libi. Tebe uz hned tak neco nenadchne :-)

      Vymazat
  9. Reconozco que soy muy practica para las uñas...casi siempre las llevo de color porcelana. Pero siempre hay situaciones especiales para pintarlas. Para estas ocasiones me quedo con Revlon. Gracias
    Besos

    OdpovědětVymazat
  10. Vsechny jsou krasne. Jinal moc pekne i ozdoby. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bardzo ładna kolekcja lakierów. Akurat na karnawał. :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!