středa 1. dubna 2015

Brown Tones Outfit

Nejprve jsem včera měla v plánu jiný i když podobný outfit, který bude příště, a nakonec docela otrávená z toho sněhu s děštěm jsem si obula kotníkové boty a opět mnou šitý vlněný kabát. Počasí je opravdu aprílové.

Yesterday, at first, I was planning on a different but very similar outfit (next post) but then quite dissapointed because of the snow and rain I put on these comfy boots and my DIY camel wool coat. The weather is really changing fast - well, typical April weather.




My favourite Trussardi scarf from Japan

22 komentářů:

  1. Looks fantastic! Love the beautiful Bag :)

    Happy April <3

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké! Krásné boty....no ted je to tak na gumáky a pláštěnku...včera jsem došla mokrá jak myš i s velkým deštníkem...jak začne pršet kolmo, tak človek nic moc nevymyslí:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je to bláznivé počasí, chvíli ostré slunce a pak super fujavec se sněhem.

      Vymazat
  3. Martinko jsi úžasně sladěná! Mě to počasí teda na náladě vůbec nepřidá taky. Ale ten kabát!!! Kdybys nenapsala, že jsi ho šila sama, tak jsem si myslela, že je od Burberry :-). Jsi neskutečně zručná, obdivuji! Já jsem nadšená, protože jsem si konečně koupila delší kabát na jaro - ušít bych ho nikdy nezvládla....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též to s šicím strojem nedávám a též obdivuji vlněný kabát:-)
      A navíc mám moc ráda kombinaci hnědé, béžové a indigově modré. Super!

      Vymazat
  4. So classy, so perfect!!!
    Happy wed Marty and happy 1st April.... yes, it's a fool's day!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kabat opravdu jsi sila Ty sama?? Tak to tedy cumim a smekam, je moc hezky. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, šila jako i ten černý a fialový, co tu někde jsou. Děkuji moc!

      Vymazat
  6. Very nice look!! You rock any outfit!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektni kombinace! Tobe to slusi proste ve vsem. :-)
    Kabat je uzasny a cely outfit krasne sladeny. Moc se mi libi i kabelka a satek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty lichotnice, děkuji mockrát, Veru! Šátek Trussardi mám jako vzpomínku z Japonska. Já vím, ty jsi šátková...já taky.

      Vymazat
  8. Beautiful look for a cold day, dear friend. Did I tell you that I´m in love with your hair ??

    OdpovědětVymazat
  9. you have a lovely blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. beautiful image !
    follow you (№392), have a nice day !
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!