sobota 9. května 2015

Brown Metallic Jacket

A zase ten vínový Guess klobouk a zase ta světlá halenka z HMka a zase ty narůžovělé RayBany...Já vím, že se tu některé mé oblíbené kousky nějak často opakují. Tentokrát vám ale chci představit novou bundičku, která byla úlovkem roku. Ve Štěrboholích vyprodávali prodejnu Mexx a k jednomu výrobku byl druhý levnější za korunu. Jednoduše řečeno místo 10 000,-Kč za bundičku a kalhoty s koženými detaily jsem zaplatila 1 000,- Kč. Napište mi o vašem úlovku! Děkuji.

And again that burgundy Guess hat and the H&M blouse and those pink Ray Bans...I know that some of my favourite items are too often here. However, this time I would like to introduce a new jacket which was a real catch. Sale out of Mexx was great because with every item you could buy another for a quarter. Simply said instead of 400USD I paid 40 bucks. Any great sales luck recently?

 
 


28 komentářů:

  1. ...tak to je snad úlovek desetiletí, super sladěné a boty jsou boží! Moc sluší a jsi šikovná lovkyně :-) J.

    OdpovědětVymazat
  2. Martina, in boho look in bohemian look. The jacket is cute, and the outfit with hat is lovely. Hats always very important in your proposals, and they will remain perfect. The boots are beautiful.

    OdpovědětVymazat
  3. Nice jacket, love the booties with jeans for a sporty look!

    OdpovědětVymazat
  4. Super bundička i klobouk. Kočka a ty brýle ti neskutečně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, tak to jsi zaválela, takový kup!
    Těším se i na kalhoty v akci:)

    OdpovědětVymazat
  6. fantastic look!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Já nemám moc ráda hnědou (i když jako teplému podzimu by mi slušela), ale ta bundička je úžasná. Nevíte jestli se dá ještě někde sehnat?
    Děkuji Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se sehnat nedá. Měli tam už úplně poslední kousky. Vyprodávali celý obchod. Jinak já hnědou taky úplně nemusím, ale tahle se líbila i manželovi, takže jsem si ji koupila.

      Vymazat
  8. úžasné fotky, nevím proč, ale ty vlasy máš opravdu dokonalé takové chci taky! :D :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný úlovek a jako vždy ti to moc sluší! Já jsem v poslední době moc nenakupovala, snažím se našetřit si trochu na dovču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tomuto odolat nešlo :-) ...dovolená se blíží, to bude zase super.
      Moc díky!

      Vymazat
  10. Tak tomu říkám super úlovek! Mě se poslední dobou nepodařilo nic koupit v nějaké super ceně nebo akci. A ten klobouk se mi moc moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klobouk je úžasný dárek, který moc ráda nosím a fakt často.

      Vymazat
  11. Que color tan bonito tiene la chaqueta! Estas muy guapa!!
    Un besote

    OdpovědětVymazat
  12. a very beautiful image , glasses and a hat super!
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!