středa 5. srpna 2015

Black and White Etno / Ethnic Print Wedges

Dnes vám přináším mé nové černo-bílé sandály na klínu s etno vzorem. Zkombinovala jsem je s bílými kalhotami a černým topem. Jednoduché a pohodlné! Krásný letní den vám všem!

Today I introduce you my new black and white ethnic print wedges that I combined with white pants and black top.  Easy and comfy! Have a lovely summer day! 

 


20 komentářů:

  1. Botky krásné, outfit krásný, ale stejně můžu oči nechat hlavně na vlasech... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! To jsem ráda, zvlášť když je nechám jen tak uschnout bez ničeho :-)

      Vymazat
  2. First I want to say that the photos are beautiful, your portraits are works of art, and you appear in all your beauty. I like the look, I love black and white. I love your pants are perfect for you. An elegant, simple, balanced, and wonderfully attractive proposition.

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalost!!

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! To jsem ráda a to jsem si jen tak vyšla na jedno :-)

      Vymazat
  4. Perfektní outfit a tyto kalhoty Ti skvěle sedí! Prostě kočka jako vždy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Veroniko! Kalhoty jsou z F&F před tak asi pěti lety za hubičku :-)

      Vymazat
  5. Skvělý outfit, botky se mi moc líbí <3

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš náramně!!! Vlasy a líčení mi berou dech! Líbí se mi, že jsi k té černobílé kombinaci doladila růžovou rtěnku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Tak takhle to vypadá, když se sebou vlastně nic moc neudělám. Líčení je od rána a růžová byla jediná po ruce :-)

      Vymazat
  7. Jste krasna zena! Dochazi mi superlativy. Vse se mi libi a inspiruji se u Vas velmi.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!