pondělí 23. května 2016

Brown Shoes for Summer

Jak víte, většinu oblečení si šiji sama, ale bohužel boty si vyrobit neumím. Prosím dejte mi vědět, kdybyste věděli o výrobci dámských lodiček na míru. Hledala jsem online, ale nic moc jsem neobjevila. Velice by se mi hodily alespoň jedny kvalitní kožené lodičky, které by mi opravdu skvěle padly. Zatím jsou u mne vždy sázka na jistotu boty, které mají otevřenou špičku nebo patu, jako jsou například tyto boty ve stylu 70. let. Minulý rok mi docela chyběly třeba k těmto outfitům. Myslím, že budou perfektní k džínovým kalhotám a bílé haleně v boho stylu. Brzy je předvedu jako součást outfitu.

As you know I make my own clothes. Unfortuantely, I'm unable to make shoes. I was looking for a Czech producer of custom-made shoes but without any success. I would love to have a pair of leather stilettos that would fit me perfectly. For now, I'm always sure with shoes that have either open toe or slingbacks such as these 70's style shoes. I needed these last year to match this outfit. I think they will match perfectly jeans and white boho style blouse. I will show them soon as part of the outfit.





Boty mi byly poskytnuty v rámci spolupráce s Rosegal.
Shoes provided within Rosegal co-operation.




 

10 komentářů:

  1. Nemám tento styl ráda, ale tobě moc sluší, a hlavně se ti opravdu hodí k těm přírodním kouzelným hadříkům :-). J.

    OdpovědětVymazat
  2. Boty vypadají moc hezky, zrovna takové podobné sháním. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. You are the most stylish lady in the world Martina. For custom made leather shoes, plan a trip to Tuscany! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose fashion blog

    OdpovědětVymazat
  4. I really Love the Second Look with the Jeans-Shirt. Great.
    Many greetings Ela

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing! The perfect Shoes for Summer Time :)

    lovely Greetings <3

    OdpovědětVymazat
  6. Click "http://bit.ly/1R5cuNC" to find the lovely shoes.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti. Zkus projet nabídky na Fleru jsou tam i ševci. Někteří snad dokážou ušít tyto boty. Vím, že na Zlínsku býval pán co šil na míru, jen nevím jméno.( byl v televizi). Snad najdeš.Přeji krásný zbytek léta.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!