čtvrtek 4. srpna 2016

My DIY Dress at Chateau Mcely

Dokonalé místo, dokonalý servis, dokonalý odpočinek najdete v Chateau Mcely, kde jsme s manželem strávili dokonalé chvíle a kde jsem vám nafotila pár outfitů s dokonalými šperky od Juvelory.  Tímto představuji první outfit sestávající z mnou šitých šatů, černých lodiček a klobouku.

Perfect place, perfect service, perfect relax...all that you can find at Chateau Mcely where we spend perfect time with my husband and where we took photos of my outfit with perfect jewelry by Juvelora. I introduce you my first outfit: DIY dress, black heels and a hat.










Za tento příspěvěk mi nikdo nic nedal, ani nezaplatil. This is not a paid post.

24 komentářů:

  1. Dokonalost sama..i když pětkrát v jedné větě....a zadarmo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Přesně tak: dokonalost sama. Dokonale jsem si to užila :-) a určitě to nebylo naposledy.

      --- pětkrát v jedné větě ... hyperbola ;-) - to je jasné, ne?

      Vymazat
  2. Krasne misto, krasne fotky, krasne sperky, krasne saty a krasna Marti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Everything is gorgeous!! Gorgeous dress, backgrounds, poses and especially you!! Great work!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. The Pics are fantastic, especially the one with the water :)
    I love the Hat, you look beautiful!

    kisses

    OdpovědětVymazat
  5. krasne nafocene.. ty se do toho prostredi vazne hodis :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo, ja si taky myslim, ze bych mela zit na zamku. To by presne souznelo s mou dusi.

      Dekuji!

      Vymazat
  6. Krásné fotky, z kterých vyzařuje pohoda a klid. Moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! This dress is stunning on you! So happy I found your blog! Thanks for posting on AskSuzanneBell, so I could then find you here!
    xx
    Suzanne
    www.AskSuzanneBell.com

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful dress!!!!
    Chiara
    http://www.chiaraangiolino.it/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Martino, náš nádherné líčení, prosím, co je zač ta nádherná korálová rtěnka (alespoň na mém monitoru ji vidím jako korálovou).
    Děkuji Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ysl kremova rouge volupte c. 13 a asi s konturkou od essence.

      Dekuji, Jarko!

      Vymazat
    2. Děkuji Martino, tak jsem zjistila, že v nejbližší Sephoře ji neprodávají,asi si nechám zajít chuť. Podle obrázku na e-shopu si netroufám objednat. I tak děkuji, pěkný zbytek neděle.

      Vymazat
    3. Nebuď zklamaná, já si stejně nejraději rtěnky míchám. Určitě i drogerii najdeš podobnou. Ovšem znám to, je to fuška, ale zábavná. Asi proto už mám skoro 100 rtěnek.

      Vymazat
    4. Docela mě štve, že některé značky v Liberecké Sephoře, Douglasu ani Fannu nevedou. Lákaly mě make-upy od MAC Shiseido a bohužel ani prodavačky tyto značky neznají :-(. Přes e-shop nechci riskovat, že trefím barvu )někdy mám s barvou problém i v obchodě :-)). No myslím, že Liberec je dost velké a spádové město, že by se v parfumeriích mohli polepšit. Jinak mi ještě zbývá udělat si výlet do Prahy na návštěvu k synovi nebo bráchovi a při té příležitosti prošmejdit obchody :-) ... Ještě jsem Tě chtěla Martino poprosit, jestli bys mohla občas k fotkám tady na blogu nebo na instagramu napsat produkty, kterými jsi nalíčená. Máš opravdu krásné makeupy a pro mě jsi inspirací. Děkuji, pěkný den. Jarka

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!