úterý 13. března 2012

Bláznivá kombinace

Na jaře budou v módě bláznivé kombinace různých barev...tak proč ne fialová s červenou? Fialové šaty jsou v petite provedení, kterých v Čechách moc nekoupíte. K těmto šatům jsem zvolila červené doplňky včetně tělových punčoch s červeným okrajem, kdyby se mi náhodou šaty lehce vyhrnuly. Tak ať to ladí všechno! (Spodní prádlo mám také červené). Rtěnku jsem nevolila červenou, to už by bylo příliš.
Zveřejňuji své starší fotografie, kdy jsem se ještě líčila poněkud střízlivěji a méně plastičtěji. Nyní již více stínuji a konturuji obličej. Také to umělé opálení vytváří tak trochu umělý vzhled. Náramek je s velkými skleněný kameny v různých barvách včetně fialové a červené.

Červená blízko obličeje tlumí studenou fialovou, která se k mému barevnému typu (teplý podzimní) úplně nehodí. Když mně se tak líbily a hlavně jsou petite a seděly mi bez úprav, což bývá málokdy.

4 komentáře:

  1. Teda, náhodou jsem narazila na Tvůj blog a musím říct, že je velmi zajímavý! Hlavně z toho důvodu, že jsi už "velká" ženská:). A moc krásná ženská! Máš krásnou barvu vlasů a moc se mi líbí jemné rysy v obličeji;).

    http://cinderellasnuts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Předem musím pochválit celý blog, je naprosto úžasný a Vy také! Jestli 40 v nadpisu odpovídá věku, tak nám musíte prozradit, jak jste ošálila přírodu, tipla bych Vám minimálně o 10 let méně.Jinak kombinace výrazných barev jako je právě třeba tato se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Mnohokrát děkuji za krásné komentáře. Čtyřicet mi ještě není, ale není to tak daleko... Třeba budu ve čtyřiceti oblíbená blogerka a potom nadpis bude odpovídat mému věku. Nadpis je hlavně pro mé kamarádky a ostatní ženy, kterým je 40. Mezi blogerkami jsem přeci jen již poněkud stará.

    OdpovědětVymazat
  4. moc VÁM to tady sluší. tahle kombinace se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!