čtvrtek 29. března 2012

Cukrová vata

Tento snový svetřík je další ukázkou pletacího umění mé maminky. V tomto svetříku se cítím jako ve vatičce. Je vyroben ze světle růžového kid mohéru. Mimochodem tento svetřík vyhrál v pletací soutěži Linja příze.

Mám ráda černo-růžovou kombinaci. Byly to boty, které mě inspirovaly k tomuto outfitu. K svetříku nosím i úzkou sukni, ale ta není tak pohodlná a praktická pro delší nošení jako kraťasy. Náhrdelník z růžových a bílých perel s mašličkou vhodně vyplňuje výstřih a může lépe vyniknout. Fotografii bez kytice nemám, ale snad neruší, že je do bíla.


10 komentářů:

  1. moc hezké, elegantní a slušivé, svetřík je moc hezký! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší vám to :-) Vám je vážně 40? Hlavně na druhé fotografii jste jak dívenka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že mi 40 ještě není, ale bude a není to tak daleko. Říkala jsem si, že můj blog bude možná úspěšný a potom ten nadpis bude přesně odpovídat mému skutečnému věku. Prostě asi ještě musím počkat. Vždyť ještě nemám ani 40 odběratelů. Děkuji za kompliment.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdy už bude nový článek? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To mi udělalo radost, že někdo chce nový příspěvek. Tak už tam je...

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherne a uzasne nezne.
    Ten svetrik je unikatni a moc originalni.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetřík je nádherný, takový bych taky chtěla:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za potěšující komentáře.

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tak to nevětší poklona mamince!

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!