středa 28. března 2012

Zelená se .... má halenka



Zelenou věc v mém šatníku mám jen jednu a sice tuto nápadnou halenku s potiskem. Je hedvábná, a tak se příjemně nosí. Pro slavnostní příležitost ji nosím s černou sukní nebo společenskými kalhotami. Tentokrát jsem si vyšla jen tak v něčem nápadnějším na všední den, abych jej trochu obarvila tedy "odvšednila." Myslím, že se hodí na jaro. To má být letos barevné, tak se držím trendu. Když je chladněji vezmu si přes ni černé kožené sáčko. Pěkným doplňkem je oranžový pásek a prsten s černým motýlkem.


4 komentáře:

  1. Pardon, ale tohle fakt ne... Vypadá to jak z 80. let a dojem umocňuje zastrčení halenky do džín... S černou sukní možná, ale tohle vypadá hrozně.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky i za tento komentář. Asi to ve skutečnosti vypadá lépe, protože právě v tomto outfitu jsem obdržela včera komplimenty, že si právě takto představují jaro, proto jsem to sem dala. Možná mi to také připomíná mládí a cítím se v tom skvěle. Co člověk to názor.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!