středa 7. března 2012

Zvířecí potisk a opět ta tyrkysová

Další z mých výtvorů je halenka, kterou jsem si ušila bez střihu. Mé zadání byly dlouhé rukávy a aby vyšel materiál, protože nikdy nekupuji kousek navíc. Nevim proč, ale vždy mi to vyjde přesně a když musím improvizovat z důvodu nedostatku látky, tak z toho vyjdou nejlepší kousky. Látka na halenku je se zvířecími potisky a ještě celá nitkovaná, takže jsem volila jednoduchý střih, i když různé záševky a nabírání jsem si neodpustila. Je to velmi pohodlná halenka, kterou obyčejně nosím s džínsy pod kožich, když potřebuji něco pohodlného, ne příliš nápadného, ale efektního na sebe. Je možné ji kombinovat s tyrkysovou sukní kvůli zajímavé barevné kombinaci, ale nejsem si tak jistá těmi proporcemi. Kéž by ta sukně byla úzká nad kolena! V takové se cítím nejlépe.

6 komentářů:

  1. Ta halenka je krásná, obdivuji, když si někdo něco dokáže vyrobit sám, já tak šikovná nejsem:-)Tyrkysová barvička je moje oblíbená:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji. Tyrkysová u mne tuto zimu vede a asi ji "převedu" i do jara.

    OdpovědětVymazat
  3. Právě že ta halenka vypadá s tou sukní o mnoho lépe než s kalhoty! ;) Jsi vážně šikovná! Závidím! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. neobdivuji ani tak jednotlivé kousky (ikdyž halenka super kousek je), ale naprosto obdivuji barevné kombinace a pěkně vychytaný styl JS

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!