sobota 5. května 2012

Černobílá geometrie

Představuji své pouzdrové černobílé šaty s jednoduchým geometrických vzorem. Původně byly delší, ale musela jsem je zkrátit, aby seděly k mé výšce (spíš "nížce" :-).
Doplnila jsem je látkovou růží, páskem, lodičkami s mašličkou a páskem s mašličkou umístěnou na zádech, vše v červené barvě, jak ostatně vidíte na fotkách. Kabelku volím přes den větší, aby se mi tam vešly veškeré nezbytnosti.





11 komentářů:

  1. Zajímavé šaty. Ale s tou červenou je to překombinované, ubrala bych růži, romantika mi ke geometrii nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Když bych to nedoplnila o červenou, tak by zase někdo napsal, že je to fádní. Jak říkám, co člověk to názor.

      Vymazat
  2. nooo super! Mašličku na pásku bych dala dopředu, kabelka je úchvatná! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mašličku nosím vpředu, když nemám růži, jinak se to tluče. Růži nosím ráda, protože mi outfit takto připomíná Alenku v říši divů (šachovnice a červené přebarvené růže)...trošku infantilní :-)

      Vymazat
  3. nadherne saty a jak jsi to ozivila!super!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Uzasne saty a cervene doplnky outfit krasne ozivi.
    Super kocka, Marti.

    OdpovědětVymazat
  5. S červenými doplňky je to nádhera:-))
    A jinak se mi moc líbí Tvé vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý model, zatím můj favorit:-) A dokonale elegantní blog, přidávám do oblíbených!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!