čtvrtek 17. května 2012

Červeno-modro-bílá


Pletený top v bílé barvě s červeno-modrými okraji je dalším výtvorem mé šikovné maminky, které stačí model popsat a už pilně tvoří. Moc, moc děkuji! Ona sama má přes 100 různých pletených svetříků, halenek, ponč... Je prostě úžasná!

Halenku jsem různě zkombinovala s modrým hedvábným svetříkem a červenými capri kalhotami, bílými sukněmi i džínsy, které mohu vzít do nejistého proměnlivého počasí s mými oblíbenými červeno-modro-bílými mokasíny, baloňákem a prostornou kabelkou, kterou už jsem dlouho nevyvětrala. Nejlépe by se na léto k topu hodily asi modré šortky nebo "tříčtvrťáky," ale zatím jsem neměla to štěstí.



17 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ta první kombinace se sukní.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to není divu, že jsi pokaždý šik a krásná, když máš tak šikovnou maminku! Top mě naprosto nadchnul!
    Marti, měj se krásně Ty i maminka ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. super kombinace, tu mám moc ráda, přesně naše vlajka : ), http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuju, jak vše dokážeš úžasně sladit a zkombinovat. Pro mě je to velká inspirace, opravdu...

    OdpovědětVymazat
  5. Něco mi na tom vadí... Nevím co :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkně sladěné! nejvíc se mi to líbí s těmi červenými kalhotami :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se nejvíc líbí ta druhá kombinace:-) Ten detail u krku je nádherný:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes jsem objevila Váš blog a musím chválit, chválit, chválit. Něco takového jsem hledala. Sleduji modní blogy, ale jak píšete na začátku, holkám je sotva dvacet a to je přece jen všechno jiné, než když je vám jednou tolik :-). Tak tu sedím a misto učení na zkoušky se kochám :-).
    Díky Mira

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Budu ráda, když se stanete pravidelným odběratelem. Hezký den a mnoho zdraru při učení!

      Vymazat
  9. Asi nejvíc se mi líbí kombinace se svetříkem:-) Vážně moc pěkné:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, naprosto uzasne...tvoje prispevky jsou cim dal tim lepsi.
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!