středa 9. května 2012

Ještě trocha geometrie

 




Nedá mi to a ještě musím představit další mé "geometrické šaty." Tyto šaty svým střihem a barvami podle mne opticky prodlužují nohy a zeštíhlují. Nejvíce se mi líbí bílé rukávky a netradiční přišití bílého! zipu. Šaty jsou poměrně pohodlné, i když jsou pouzdrové. Nejlepší je nosit je jen tak s černými botami (asi nejlépe hladkými lodičkami, které momentálně nemám - nutně je potřebuji!), třeba stříbrnými náušnicemi a hodinkami s černým koženým řemínkem. Kabelku bych volila barvy černé a velikost dle potřeby. Když je chladněji, oblékám si přes ně můj bílý baloňák čili trenčkot.



13 komentářů:

  1. Ty šaty jsou pěkný, ale jsou na tebe hodně studené, což je škoda, protože máš moc krásný vlasy a vedle těch barev vypadají tak nějak ztraceně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To je pravda. I když ve skutečnosti je odstín trochu teplejší, no váhala jsem si je pořídit, ale aspoň nejsou jen černobílé.

      Vymazat
  2. Šatičky jsou moc krásné! Tenhle styl, kdy po straně je černý pruh dokáže s postavou udělat divy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. super šaty, bomba vzor! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Saty se mi libi strasne moc a ten bily kontrastni zip je naprosto super....dela z nich trendy kousek.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné šaty. Ale zip ne-e.

    OdpovědětVymazat
  6. Z metropole Hané.
    I zde plati modrá je dobrá.
    Dokonce je užasná.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!