středa 11. července 2012

Černé šaty s bílým lemováním

Představuji vám další šaty z mého podlimitního kufru. Samozřejmě kromě příjemného nežehlivého materiálu se mi na těchto šatech líbí provedení jako je asymetrická sukně, výstřih řešený za krk a bílé lemování obojího. Vzhledem k tomu, že v Turecku je poměrně vlhko, tak se většinou nesnažím vlasy upravovat jinak než do drdolu či culíku. Líčení mě před večeří baví, protože si vždy najdu klidnou chvilku (max. 15 min.), kdy zbytek rodiny balí věci na pláži,  a něco zkouším s limitovaným obsahem mé kosmetické tašky :-)


Líčíte se na dovolené, nebo naopak si chcete oddechnout od všeho, včetně líčení a promýšlení co na sebe?







22 komentářů:

  1. Ty štay jsou moc hezké a neokoukané, navíc v nich vypadáš skvěle! :) Jinak do Turecka se chystám na konci září, tak doufám, že vyjde vše, jak chci.
    Jinak na dovolené se líčím, když jdu v podvečer do města, ale na pláž se nelíčím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Turecko je v září krásné, není příšerné horko, ale moře jako kafe.

      Vymazat
  2. Krásné fotky !
    A s líčením to mám stejně jak Verča - možná někdy na pláž dám jenom bb cream , nebo něco proti sluníčku jinak nic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já si právě užívám to líčení na večer, abych měla hezkou památku v podobě fotek.

      Vymazat
  3. Šaty mají krásný střih!:-) Já si na dovolenou makeup vždy beru, ale líčím se minimálně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. krasny outfit!ja saty miluju
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky když se přijdu podívat, co je u Tebe nového a vidím další krásné ušité šaty, tak si říkám že musím taky začít:-))
    Jinak já a líčení na dovolené, to je opravdu různé, ale prvních pár dnů většinou odpočívám a nelíčím se vůbec...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale tyto jsem nešila, nemají štítek "mnou vyrobené kousky" Když já se u líčení tak báječně zrelaxuju a ještě to má nějaký (někdy i pozitivní) výsledek.

      Vymazat
  6. Ja se na dovolene na vecer take licim, ja se nenalicena sama sobe proste nelibim a nechci se tak na sebe koukat na dovolenkovych fotkach :)

    Chystam se ted sit kamaradce sukni, ma modelkovskou postavu, takze se toho nemusim asi moc bat, ze by ji to nekde trcelo nebo nesedelo, ale vyfotit se asi nenecha :( Jeste ani nevim, jakou si vybrala a koupila latku a ani jaky strih :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, že také šíješ. Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  8. krásné šaty :-) mně by se jen více líbily kdyby byly trochu kratší :-D ale jinak moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych neměla petite velikost, tak by to byla potom ideální délka. Ony ty šaty jsou na tu klasickou 168 cm výšku :-(

      Vymazat
  9. skvělé fotky i šaty, já se ani tak moc nelíčím, ale vždy se snažím mít i na dovolené vše sladěno : ), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, myslím, že k Tobě jdou spíše zářivé barvy či kombinace barev. Ale šatky jsou to hezký i tak:-)

    OdpovědětVymazat
  11. love your blog <3 It's really fantastic <3 may we can follow each other? :D

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!