čtvrtek 18. října 2012

Tři laky

Poslední dobou jsem zkoušela nové laky a představuji vám tři z nich. Asi nejvíc se mi líbí barvička od Essence, Get the fever, ale i Piggy Polish, the right to bare feet není vůbec špatná, taková měňavá a je obtížné ji zachytit na fotce. Ten poslední lak ULTA je taková neutrální nude barvička v perleťovém vyvedení, označení Goddess. V lahvičce vypadal mnohem lépe, ale neurazí. 









18 komentářů:

  1. ten poslední je krásný, stejně jako první

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Teď mám ten prostřední a nemůžu se vynadívat, jak se mění, ale nelze to zachytit. Tedy mně to nejde.

      Vymazat
  2. Nejvíce se mi líbí ten první:)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. První ti sluší nejvíc ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíc líbí poslední :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí první a druhý:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí nejvíc ten první. Ale já s essence laky nepořídila dobře, takže se jen budu kochat pěknou barvou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten druhý dražší než essence nevydržel mé dnešní vaření a mytí. Je příliš suchý. Mně essence docela vyhovují, asi mají agresivnější chemikálie :-)

      Vymazat
  7. Ten prostřední je obzvlášť pěkný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takový malý chameleon. Hodně záleží na osvětlení a i oblečení, tak nějak se přizpůsobí do růžova či oranžova.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!