sobota 3. listopadu 2012

Kosmetika M.A.C.

Při mé návštěvě v USA jsem nakoupila kosmetiku M.A.C., která tam vyjde podstatně levněji než v ČR. Ráda bych upozornila jen na pár výrobků. Mezi velmi podařené výrobky patří samozřejmě štětec 217, černá řasenka, všechny stíny a lesk na rty big baby. Dále rozjasňující pudr soft and gentle mohu jen doporučit.

Tvářenka se tváří spíše neutrálně je umístěna vedle NARS, orgasm, a je barevně podobná, ale nemá tolik třpytek. Neutrální dojem mám i z pudru sheer/loose powder.

Zklamaná jsem byla z BB, beauty balm, prep+prime, tento výrobek mne nikterak neuchvátil, třeba jej ještě vezmu časem na milost. Mé smíšené pleti naprosto nevyhovuje studio fix powder plus foundation, měla jsem zdůrazněné póry, které jsou bežně nezaznamenatelné, pleť vypadala až nezdravě.

Který je váš nejoblíbenější výrobek od MAC? Můj je ještě matná rtěnka Lady Danger, kterou jsem měla v příspěvku Pruhovaná sukně, a líbila se! Trvanlivá, hydratující, nerozpíjí se.



MAC, soft and gentle, mineralize skin finish - doporučuji


 



18 komentářů:

  1. Zatím s touhle kosmetikou nemám zkušenosti, ale vždycky mě hrozně lákala :) ty máš teda pořádnou sbírku!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýýýýjóooooo záávidím ! :)
    Nemám s ní vůbec zkušenosti ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem tuto kosmetiku nikdy neměla,ale ta růžová tvářenka a stíny vypadají krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmn, s tim BB mě to mrzi :-(

    Od MAC nic nemam, počkám si až na dovču v zimě, kdy stejně jako ty buduit možnost tuto znacku nakoupit vyhodněji. A pak jim vybrakuju rtěnky a vše, co mi bude doporučeno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je to vážně zbytečně drahý a líbí se mi, že existuje i outlet na MAC, nemají tam všechny věcičky, ale ty ceny jsou super. Jinak rtěnky mohu jen doporučit, ty jsou vážně dobrý a také ten třpytivý pudr je fajn, ale ne na fotky. Napřed se vyfotím na blog a pak, když odcházím, aplikuji ten třpytivý pudr.

      Vymazat
  5. ja velmi tuzim po MAC, ale kvoli cene este ziadnu kozmetiku nemam..najviac ma zaujali ruze.. mala som aj nejake vyhliadnute, ale nakoniec som zostala len pri virtualnej predstave :)

    OdpovědětVymazat
  6. závidím, mám od MACu pár rtěnek a lesk, bohužel jen pár, jak říkáš, je to tu drahé

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam radsi bobbi brown,i kdyz jsem od Mac moc produktu nzkousela
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný nákup. MAC jsem ještě nezkoušela a ceny u nás mi zrovna dvakrát netlačí do toho, vyzkoušet ho.

    OdpovědětVymazat
  9. Och tak to ti závidím!! Doufám, že mi některé kousky ukážeš naživo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznám se, že s touto kosmetikou ještě také nemám zkušenost, ale dlouho už se chystám zkusit..uvidíme:-))

    OdpovědětVymazat
  11. tak to je poriadny nakup :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, tys nám připravila spoustu inspirace:) S MAC mám dobrou zkušenost s očními stíny. Pro mě je bohužel MAC blbě dostupný a naslepo se mi moc kupovat nechce. Takže víc bohužel doporučit nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  13. Mě tak neskutečně rozčiluje, že je u nás MAC 2x dražší než v USA!! Nicméně mám jejich produkty strašně ráda. Hlavně pudr Studio Fix nedám z ruky, stejně jako miluju jejich tvářenky a nekonečný výběr rtěnek. Co mě úplně neuchvátilo jsou oční stíny, vůbec nic proti kvalitě nebo výběru barev atd, jen jsou konkrétně pro mě srovnatelné například s NYX a jinými levnějšími značkami. Kdyby byl samozřejmě MAC tady levnější, nakupuji mnohem víc:(

    OdpovědětVymazat
  14. Všem moc děkuji za komentáře k tomuto příspěvku o kosmetice MAC.

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná sbírka. Já zatím vlastním jen zlaté oční stíny, tvářenku a rtěnku, ale se všemi těmito věcmi jsem více než spokojená, takže jen u nich rozhodně nezůstanu :-)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!