úterý 27. listopadu 2012

Věčné město

Vzhledem k tomu, že jsem byla na výletě v Římě, vám nepředstavím nový outfit, ale pár výletních fotek. Příště již zveřejním nějaký ten nový "italský outfit."

Ať žije věčné město! V Římě jsem byla již poněkolikáté, a tak neuvidíte fotky typických památek, protože Colosseum stále stojí na stejné místě, ke Španělským schodům si chodím kupovat rukavice (o tom v některých z příštích postů) a ve Vatikánu bývá o víkendu příliš mnoho turistů. Byla jsem se spíše zahřát, ideálních 17 stupňů!, dát si alespoň dvakrát denně výbornou kávu, přestože jsem spíš na čaj, no a samozřejmě nakupovat.

Mandarinky rostou na ulici
Palmy také




Na kávě u Španělských schodů

 
Na nákupech v Coin




Před Benettonem
V hotelu







24 komentářů:

  1. Na Řím mám krásné vzpomínky. Taky jsem ho navštívili na podzim a přestože jsme oběhli i památky, jak jinak, mám raději zákoutí,
    uličky, kašny na každém rohu a hlavně domácí restaurace v Trastavere! Úplně jsi mi to připomněla. Díky:)
    A samozřejmě Ti to moc sluší, zvlášť v tom klobouku:)

    OdpovědětVymazat
  2. ten klobouk ti fakt slusi!!!mela bys nosit koobouky casteji:)
    a Rim je krasny! priste musis ale do Milana:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Když v ČR se v klobouku moc vyrážet do ulic nedá. To už musím mít jo náladu na okukování. Jinak do Milána poletím příště. To je jasné. My to střídáme. Doufám, že mi poradíš, kam se vydat za výhodnými koupěmi :-)

      Vymazat
  3. Krása, taky musím vyrazit do Říma :) sluší ti to moc, klobou je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  4. úplně na mě dýchla ta jižanská pohoda. Musím muže-workoholika taky někam vytáhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo ho nechej doma s malou a vyjeďte s kamarádkou. To budeš moci i nakupovat.

      Vymazat
    2. I to je dobrý nápad:-) Marti, mohla bych si prosím stáhnout Tvoji fotku a dát si ji na blog do článku o svých oblíbených bloggerkách? Obvykle stahuji záhlaví blogu, ale u Tvého blogu to nejde.

      Vymazat
  5. waw :) to ti zavidim.
    taky je to jeden z mych planu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, rychle naplánovat a vyrazit, dlouho to neodkládej. Co kdyby náhodou to Colosseum přestěhovali :-)

      Vymazat
  6. Skvělý článek, muselo to tam být skvělé! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný příspěvek, úplně jsi tam zapadla a víš co by ti s tvým stylem slušelo nejvíce? PAŘÍŽ!!!

    Mě Roma opět čeká příští měsíc, už se nemůžu dočkat :)) A jestli jsi objevila nějaké fajn obchůdky určitě se s námi o ně poděl. A i kdyby ne, za jakékoliv fotky budu ráda a určitě nejen já!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, ty se máš! Taky bych zas někam vyrazila! A Praha se nepočítá! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. Martiii...a kdy dorazis na Sicilii???
    Coin a Benetton tu mame taky:DDD
    Moje vysnena destinace je prave ted jedina...Vanocni Praha komplet se svarakem z plastikoveho kelimku a kavou ze Starbucksu:DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, tam to ještě neumím :-)

      V Praze tě zvu na svařák i kávu!

      Vymazat
  10. Krásné fotky, je vidět, že jsi si to užila. Moc ti to slušelo - proužky v kombinaci s hnědou-žlutou vypadají skvěle.
    A odnesla jsi si ten klobouk? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Klobouku jsem odolala. Poměr cena a frekvence nošení se mi nezdál příliš atraktivní :-)

      Vymazat
  11. Řím...tam bych chtěla na jaře:-)) Krásné fotky, jako obvykle;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Řím miluju, má neuvěřitelnou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!