pondělí 3. prosince 2012

Modrá je dobrá

Modrá je dobrá, ale na mne se asi příliš nehodí. Přece jen mi sluší jiné barvy lépe. Nicméně jsem tuto barvu zkusila alespoň na doplňcích (pravidlo tří jsem dodržela) a tady je jen pár fotek z ulice....a když mne nebaví barvy, tak vyrazím celá v černém (tak jednou za rok).

Zachytit přesniou modrou na fotce je téměř nemožné
 


Modrá se opravdu obtížně fotí

...tedy skoro celá v černém
Volili byste modrou na doplňcích? K čemu a jak byste je nosili?

9 komentářů:

  1. v cerne ti to slusi vic :)
    kde jsi prosim te vycetla pravidlo 3? neznam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přece v mém minulém příspěvku. Je to moje pravidlo :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Aha, na té v černém to vyšlo poněkud zvláštně. No jo stane se.

      Vymazat
  3. super odstín modré, já bych volila k hnědou, růžovou, černou, červenou. Záleží na odvaze:), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kozacky...ty jsou nadherne!!!!
    Mam ted svoje obdobi " hledam perfektni kozacky", takze se omlouvam, ale jakmile jsem videla tyhle, zatmelo se mi pred ocima a uz jsem se nemohla soustredit na zbytek outfitu...odkudpak je mas, Marti?:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tyto kozačky jsou koupeny v OC Letňanech, v takovém menším obchodě, mívají tam hezké klasické kožené i v půl velikosttěch za výhodné ceny. Mám 37,5, což bývá málokdy. Beru si je na výlety, protože jsou ohromně pohodlné. Asi to nebude extra značka, mají na detailech mini motýlky, žádný nápis.

      Vymazat
  5. Já nosím teď rukavice v "královské modré". Na více si zatím moc netroufám, ale stále obdivuji tvé dvoubarevné kombinace :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!