pondělí 25. února 2013

Do třetice: kabát v kombinaci s růžovou

Představuji vám další z možných kombinací kabátu s kohoutí stopou a další barvou, tentokrát růžovou. Nevím co dodat, snad jen to, že kombinací je spousty a možná, že tato není zdaleka poslední na tomto blogu, protože mne kabát momentálně baví.

 m

 
 





21 komentářů:

  1. Máš moc pěknou sukni! Jinak sluší!! :))

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kombinace. Mám pocit, že psaníčko jsem už jednou obdivovala a musím zas:) I ty variace s rukavičkami jsou zábavné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už tu určitě bylo vícekrát. Je mé oblíbené. Děkuji!

      Vymazat
  3. Dejte sem někdy něco nehezkého, už mi došly superlativy:-)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opět komentář, který mne moc potěšil i pobavil.

      Vymazat
  4. jestli vidím dobře tak to je guess psaníčko vid no zavidím :p moc ti to sluší a nevěřím ti tvuj věk :D ukazovala jsem tě příteli a říka typni si kolik je té slečně no odpověd byla no tak 18 :D fakt paráda taky nevěřil jsi tak mladá :D opravdu vypadás o polovinu méně jak to děláš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc a moc děkuji. To potěší, zvlášť když už jsem byla dvakrát plnoletá a kousek.

      Vymazat
  5. Opět krása! Máš pro to opravdu cit :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se momentálně hrozně líbí ten tvůj náhrdelník a vlastně hodně tohoto typu jsem již viděla na jiných blozích, ale nevím, kde ho sehnat ... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji ebay "statement necklace" a vybrat, co se ti líbí.

      Vymazat
  7. hezky sladene :)

    she was never before more independent Beauty Blog by she.is.the.one


    OdpovědětVymazat
  8. Wow ,love the pink Skirt! You wear the Skirt so beautiful with the Blazer and the gorgeous Necklace!

    kisses from Vienna <3

    OdpovědětVymazat
  9. Růžová vypadá nádherně v kombinaci s kohoutí stoupou. Moc se mi líbí, jak používáš výrazné barvy. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera! Ta sukně v kombinaci s černou a náhrdelníkem vypadá úžasně. :) Mimomchodem, kde by se dala taková sukně sehnat? Asi si ji mám ušit, viď. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Sukně je z Orsay za 100,-Kč a je vážně super. Mně baví nakupovat právě tímto způsobem.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!