sobota 20. dubna 2013

Giveaway - kosmetika Mary Kay

Děkuji všem členům tohoto blogu, že mé příspěvky sledují a někteří tu nechávají milé komentáře. Rozhodla jsem se uspořádat tuto GIVEAWAY jako poděkování.

Podmínkou k získání balíčku je:
1. být členem tohoto blogu novým či stávajícím
2. napsat, co se vám na blogu líbí či nelíbí, případné návrhy
3. zanechat e-mailovou adresu
4. doručovací adresa v ČR nebo SR, na kterou balíček mohu poslat

Giveaway bude ukončena 29.4.2013 ve 23:59. Jeden vítěz bude vylosován generátorem náhodných čísel dne 30.4. 2013.

Výrobky jsou v přibližné hodnotě 1300,-Kč: 390,- lesk (melon sorbet) + 440,- podkladová báze (beige 400) + 470,- minerální pudrový make up (Ivory 2) + růžovočerný deštník + krém na ruce (bez parfemace, 21g)







67 komentářů:

  1. No teda to je nádherná GA a MK hodně chválíš, zvědavost je veliká. Všechny podmínky splňuji:D Ikdyž na mě se už štěstí usmálo, tak tentokrát bych to přála někomu jinému. Tvůj blog a módní inspirace se mi líbí, ráda sem chodím, ale to už víš:)
    tuttobene.cz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, tohle je prefektní giveaway :) Mary Kay není levná značka a je super, že i my, chudí studenti, máme díky tobě možnost ji vyzkoušet, kéž by se mi poštěstilo :)
    1) pravidelným čtenářem jsem už hooodně dlouho :)
    2) Moc se mi líbily příspěvky z Japonska a podobné zážitky z cestování, a taky mám moc ráda, jak každý outfit ukážeš ve více variantách (např., že změníš boty, nebo přidáš kabátek...)
    3) rehakova.natalie@seznam.cz
    4) Natálie Reháková, Dlouhá třída 75, Havířov - Podlesí, 73601

    OdpovědětVymazat
  3. to je super giveaway! rada bych MK vyzkousela!
    na tvem blogu bych brala vetsi fotky:)
    Jsem pravidelnym ctenarem a v pripade vyhry bych ti napsala adresu na mail:)
    siena.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. krasne darceky :) blog sledujem uz celkom dlho.. ma vystizny nazov a ja obdivujem ako dobre vyzeras..pacia sa mi outfity.. mozno si uz o tom aj pisala nie som si ista, ale rada by som si precitala o tom ako sa stravujes a ci cvicis... :) Dakujem
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. O značce MK se v poslední době hodně píše, takže by bylo fajn tyto produkty vyzkoušet.
    Nejvíce mě za poslední sobu potěšil článek co nosíš v kabelce, kdo by neměl rád takové "šmejdící" články, že?! :)
    sengin@seznam.cz
    pravidelný čtenář jsem už nějakou chvilku... :)
    Krásný víkend Ti přeji... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Blog už sleduji delší dobu a neměnila bych na něm nic. Patříš mezi mé nejoblíbenější blogerky, mám ráda tvůj inspirativní styl oblékání. A v poslední době jsem byla nadšená příspěvky s japonskou tematikou. Dalším plusem je časté přispívání na blog a komunikace se čtenářkami. Takže jen tak dál, moc ti fandím!:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou krasne ceny....
    Na Mary kay bych byla zvědavá, nic jsem od nich zatím nemela.
    Blog sleduji uz nějakou chvíli.

    Velice me nadchl příspěvek o rukavicich:-), a ted cokoliv z Japonska jsem hltala jedním dechem.
    Hodne me bavily díly o jídle:-).
    Z outfitů mám nejradši, kdyz tam hraje roli černá nebo smetanova:-)

    Mejlik
    Color.beam @ centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná GA :)

    Jediné, co bych u tebe změnila, by byly větší fotky - dát hezky velikost největší a roztáhnout ty lišty :)

    Jinak mám ráda příspěvky o cestování, o jídle (ach) a kdykoliv, když máš na sobě elegantní šaty.

    lucietheshoesmaniac@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  9. úžasná giveaway! ♥
    jsem nová čtenářka, ale tvůj blog se mi hrozně líbí!
    mě by zajímaly články o top produktech a nebo naopak výrobky co už by jsi si nikdy nekoupila :)
    gfc: christina deneuve
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. blog sleduji jenom chvíli,..ale líbí se mi na něm, jak je takový na úrovni,vážně, jak již vyplývá z názvu, je elegantní ;)
    zatím jsem zde nenašla nic co by se mi nelíbilo ;)
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, nádherná giveaway.
    Teď to trochu bude znít jako klišé, ale já jsem tu fakt spokojená. Hledám neotřelé outfity a to tu vždy najdu, plus články o cestování či kosmetice.
    Líbí se mi, že reaguješ na komentáře :)
    nikolamusilova@seznam.cz
    Nikola Musilová, Grafická 958/37, Praha 5 - Smíchov, 15000 :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Martino, to je opravdu krásná a hodnotná GA. Já jsem velkým fanouškem Tvého blogu a nemám vůbec nic, co bych vytkla, protože je inspirující - jedním dechem čtu Tvoje články z Japonska a líbí se mi Tvoje outfity.....
    mfrohlichova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  13. krasna giveaway! :)
    sleduji - she.is.the.one
    ja bych zmenila pozadi na jednu stalou barvu a fotky outfitu zvetsit :)
    dayelegant(at)gmail.com

    blog she.is.the.one

    shop mignon mignon

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi teď líbily články o Japonsku a jinak určitě tvé outfity.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Vážne nádherné ceny :)
    Sledujem ako Kristín ale sranda, že som ňa na blogu nesledovala, pritom na Facebooku áno ... :)
    Pekné sú príspevky s Japonskou tematikou :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,stala jsem se novou odběratelkou :-). Blog mě moc zaujal a rozhodla jsem se ho časem víc prozkoumat ;-). Zatím jsem se zvládla lehce rozhlédnout po článcích a příspěvcích a moc se líbí tvé výrazné outfity a cestovatelské příspěvky.

    Leelookillah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Nesleduji tvůj blog pravidelně, protože je zaměřený spíš na módu, která mě ve srovnání s kosmetikou zase až tak nebere :-) Ale znám tě přes Mirku - Mínu, a tak občas nakouknu. Hodně zajímavé mi přišly příspěvky o Japonsku, ráda jsem tam tvým prostřednictvím nahlédla :-) Takže pokud budeš příště zase někam cestovat, těším se, že si o tom přečtu!
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé, škoda, že se nemůžu zůčastnit, ten deštník by se mi obzvlášť líbil :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná GA :)
    Moc se mi líbí vzhled blogu, to pozadí je krásné :) A moc se mi líbí směsice článků, že nejsou jen o jednom tématu :)

    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. To je moc krásná giveaway! Čtenářkou jsem, na blogu se mi líbí outfity, moc se mi líbí tvoje kombinace!

    evelinsbook@blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná giveaway :)
    Na blogu bych neměnila vůbec nic, miluju ho takový, jaký je :)
    christinewait3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mně se tady líbí :) Líbí se mi tvůj milý úsměv a tvoje krásné vlasy, líbí se mi jak se oblékáš a jak píšeš, nemělila bych nic :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Úžasná giveaway:-), tak se tedy jako správná Češka taky zapojuji:-)
    1) splňuji
    2) nemám co vytknout. Jsi pro mě taková tuzemská Blanka Matragi (myšleno jen v tom nejlepším, akorát se asi nedokážu správně vyjádřit:-)))) Taky se mi líbí, že Tvé outfity se liší od ostatních fashion bloggerek. Jsi svá, originální, elegantní a vždycky vypadáš skvěle.
    3) Dominika-s@seznam.cz
    4) adresa za rohem:)

    OdpovědětVymazat
  25. Martí, mě se na blogu líbí uplně všechno! Prosím, zůstaň taková, jakáí jsi doposud :) Jsi svá a originální a proto se mi tu líbí.. I když někdy nezanechám komentář, tak mám každý Tvůj článek přelouskaný od začátku do konce :)
    A tento článek - GA je super! Líbí se mi ten deštník! :)))

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Také se moc ráda zúčastním. Zrovna ve čtvrtek jsem parádně zmokla a ten deštník je zkrátka božský. Mary Kay jsem nikdy neměla, ráda bych jí také zkusila :)
    S blogem jsem moc spokojená. Mám ráda především články o Japonsku. Ty doslova hltám.
    martinaadlouhaa@seznam.cz
    XOXO

    OdpovědětVymazat
  27. Great Giveaway <3

    Happy Weekend ,big Hugs :)

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Sledujem :)
    2. Páči sa mi Tvoj štýl a krásne vlasy :)
    3. rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Mně se nejvíc líbí tvé elegantní outfity ;) I články z cest jsou fajn- sama jsem si díky tvým fotečkám připomněla cestu do Japonska před 3 lety.
    Uvítala bych také větší fotky a taky by se mi líbilo, když bys měla facebook, kde bys dávala upozornění na nové články :)
    theresakalouskova@seznam.cz
    PS: adresu bych v případě výhry poslala mailíkem ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Blog sleduji už dost dlouho, což znamená, že se mi líbí :-). A co nejvíc? Líbí se mi tvůj styl, je pro mě inspirativní a jsme tak přibližně stejně staré, což beru také jako plus.
    Kamaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Páčia sa mi príspevky z Japonska, takisto tvoje outfity, kľudne by si mohla prezradiť niečo viac zo svojho života ;) napr. ako si udržiavaš líniu, či a čo varíš ... :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. No tak to je super, kosmetiku Mary Kay mám moc ráda a ten deštník je sladkej :-) tvůj blog se mi líbí a hlavně tvoje články o Japonsku, tuto zemi bych si přála jednou navštívit a věřím, že se mi to povede :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj...mne sa páči na blogu asi všetko...krásne outfity doplnené pekným textom...Mary Key som chcela už dlhšie vyskúšať...môžeš si mrknúť aj na môj blog

    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    petrakrausova5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. blog se mi líbí
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. 1) Tvůj blog už chvíli sleduji a nemohu říct, že by se mi zde něco nelíbilo nebo, že by mi něco chybělo. Ba naopak, tvé zážitky třeba z Japonska atd, prostě si tvůj blog ráda čtu.
    2)Lucie.Ludlova@seznam.cz
    3) kdybych náhodou vyhrála, tak adresu pošlu mailem :)

    PS: super GA......

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělá giveaway Martí,
    na Tvůj blog mě přivedla moje starší sestra a musím se přiznat, že i já sem zabrousím téměř každý den. Tvé outfity jsou naprosto dokonalé. Ns Tvém blogu bych určitě nic neměnila :))

    kachorka111@seznam.cz

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím staň se členem blogu, ať se GA můžeš zúčastnit. Stačí se zaregistrovat i bez blogu.

      Vymazat
  37. 1) Sleduji.
    2) Tvoje příspěvky bych nechala tak, jak jsou. Je fajn kombinace víc oblečení, sem tam líčení nebo nehty a další zajímavosti z tvých cest atd. Akorát bych trošku zapracovala na designu :)
    3) mirkaschaff@gmail.com
    4) Splňuji.

    OdpovědětVymazat
  38. Já sleduji Tvůj blog už hoooodně hodně dlouho :) Moc se mi líbí Tvůj styl. Mnohé ženy by se od Tebe mohly učit. Nic bych na blogu neměnila... trošku mi dřív vadilo, že úzká šířka blogu, ale to jsi vylepšila a to se mi moc líbí rovněž. :)

    Mary Kay je skvělá kosmetika a tak by mi výhra udělala obrovskou radost :)

    kontakt na mě: janeandherworld@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. A přidala bych jednoznačně recenze !!!!
    Juuu ty jsi štědrá ! :)))kéž by se mi poštěstilo :).

    cmwriter@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ja by som brala článok o tom ako skladuješ kozmetiku a nejaké organizačné tipy :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Mne sa veľmi páčia príspevky z Japonska, pretože ma baví cestovanie a vždy si rada prečítam o iných krajinách, takže by ma cestovateľské príspevky potešili aj do budúcna :)

    PS: Krásne darčeky!

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Skvělá giveaway Martí,
    na Tvůj blog mě přivedla moje starší sestra a musím se přiznat, že i já sem zabrousím téměř každý den. Tvé outfity jsou naprosto dokonalé. Ns Tvém blogu bych určitě nic neměnila :))
    kachorka111@seznam.cz

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj komentář už tu jednou je, ale bohužel nesplňuje podmínky.

      Vymazat
  43. Skvělá soutěž :) jsem novým čtenářem.. a moc se mi na blogu líbí :)
    misulkazem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Zatím jsem nováčkem, ale jak jsem tak zkoukla co a jak, líbí se mi to. Psala jsem už eM, když se objevila u mne a já ji zpětně navštívila, že beauty blogy moc nemusím, protože zaměření moje je zcela jiného rázu, ale ten její mne zajímá už z toho důvodu že nepřebírá nic ani z netových stránek podobného ražení ale bere ze své vlastná zkušenosti a pěkně všechno popíše a není to vyjuchaná náctka. A to samé teď u tebe.....zdraví Vendy

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!