pátek 17. května 2013

Kosmetika Ann Sui a ofina?

Představuji vám pár kousků z dekorativní kosmetiky od Ann Sui, které jsem si přivezla z Japonska. Se všemi produkty jsem spokojena a hlavně krásně voní po růžích. Lak se olupuje na konečcích, tak jsem nalakování rychle prodloužila lakem v jiné barvě.

Dále mne zajímá váš názor na mou "patku." Na fotkách nejsem skoro nalíčená a jsou foceny večer, kdy jsem se snažila zakrýt vlasama nějaký pupínek na čele. Mojí mamince připadám s tímto účesem děsně stará. Mně to přišlo jako příjemná změna. Co vy na to?

Lak na nehty č. 322

Rose cheek color č. 301

Oční stíny a tvářenka


 
 

Fotografie v zrcadle, omluvte kvalitu

24 komentářů:

  1. No tak to pozor pozor- na těch fotkách ti to neskutečně sluší a teda příjde mi, že jsi rozhodně omládla ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anna Sui je úžasná. Strašně se mi líbí i peněženky a doplňky od této značky :)

    OdpovědětVymazat
  3. presne, mne sa zda, ze ta to robi mladsou, vyzeras tam ako take dievcatko.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já myslím,že je to mladistvé.Sluší ti to:)
    A kosmetika je krásná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tvářenka je rozkošná! Ale ta ofinka, no nevím, mně se to moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obaly této kosmetiky jsou tak roztomilé :). Růžičková tvářenka,která voní po růžích - tu bych si dala líbit a hezky jsi to vyřešila s tím lakem, já bych asi nedokázala udělat tak přesné linky, ale vypadá to moc hezky..A teda nevím, jak to Tvoje maminka myslela :), ale mě se ta patka strašně líbí, je to rozverné, mladistvé - moc Ti to sluší - je to prostě změna...

    OdpovědětVymazat
  7. anna sui nadherne voni, pamatuju si, kdyz jsem zila v kanade, ze vsechny cinanky okolo me se s tim malovaly! a tu manikuru sis udelala uzasne!
    patka se mi libi, prijde mi, ze te dela takovou mladsi:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  8. práve som zistila, že všetko z toho, čo si odfotila potrebujem! :) krásne

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se ta ofina líbí a vypadáš v ní přesně naopak - mnohem mladší:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mne sa páčiš, je to pekné :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se účes líbí a naopak se mi zdá mladistvý.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  12. Mně ses asi líbíš víc bez ofiny :) Jinak si značka Anna Sui umí pěkně pohrát s designem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja s Tvou maminkou nemuzu souhlasit, mne naopak pripada, ze Ti patka moc slusi a vypadas s ni tak sveze... Tvarenka je perfektni a moc se mi libi ta manikura ve dvou odstinech!!!

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  14. Marti s tou ofinkou vypadaš jako holčička,omladila Tě.Jenže mi se víc líbíš jako elgantní žena bez ofiny.Takže bych to nosila podle příležitostí :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě kupodivu přijdeš taky spíš mladší. Jo a Anna Sui má úžasné parfémy..

    OdpovědětVymazat
  16. Naopak, výrazně jsi omládla! Moc ti to sluší.
    Renina Š.

    OdpovědětVymazat
  17. Já myslím , že ti to sluší víc normálně ... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc a moc vám všem děkuji za komentáře. Velice mile mne překvapily vaše reakce. Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné nehty Martí.. a patka Ti sluší:)) Určitě to takhle nos:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ann Sui vypadá rozkošně, ovšem ty s ofinou ještě rozkošněji:) Líbí se mi to, je to příjemná změna. Nicméně mně se líbíš i s vlasy z čela.

    OdpovědětVymazat
  21. Martino, opravdu Ti ofinka prospěla, sluší Ti a je to celkově dost mladistvé a fajn:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Jee ja som určite za ofinu!!! Moc ti pristane:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  23. Barevná francie mi moc elegantní nepřijde. To je maximálně tak pro mladé holky. Ale fuchsiový odstín je pěkný. Jen ta patka jak se pramínkuje, vypadá mastně, pardon...

    OdpovědětVymazat
  24. Ještě jednou děkuji za všechny komentáře.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!