neděle 5. října 2014

REVLON LIPS

Na tento úžasný kosmetický kousek mne upozornila tuttobene na svém blogu, kde perfektně popsala vlastnosti této "pastelky." Mohu je potvrdit, co již napsala a to, že se příjemně aplikuje, roztírá se rovnoměrně a nezalézá do vrásek. Skvěle hydratuje a vydrží i půl dne. Trochu neobvykle jemně mentolově voní. Já jsem je kupovola v CVS Pharmacy za poněkud vyšší cenu 9.99USD.  Podle mne je lepší než Clinique Chubby Stick, kterých mám asi pět, a levnější.

Tento barvící balzám od Revlonu ať již Colorburst či Just Bitten Kissable vám mohu jen a jen doporučit. Jediné, čeho lituji, že jsem si jich nekoupila víc.

This amazing cosmetic thing I found at TUTTOBENE blog where she described the qualities of this lip balm stain. I can only confirm what she has already written that it applies nicely and evenly and it does not get into wrinkles. It hydrates perfectly and lasts up to half a day. It has unusual minty smell but it is pleasant. I bought my Revlon lip balms at CVS Pharmacy for a little higher price USD9.99. In my opinion it is better that Clinique Chubby Stick, I have about five of them, and cheaper.

I can only recommend this great Revlon Balm Stain either Colorburst or Just Bitten Kissable. The only thing I am sorry about that I should have bought more.

 

Price is 9.99USD and I bought also different shades for my friends

12 komentářů:

  1. Ahoj Marti, myslím, že bys měla častěji fotit rtěnky. Fotky a swatche jsou perfektní. A rty, ty máš přímo ukázkové!
    Jsem ráda, že Ti pastelky Revlon sedí a jseš s nimi stejně spokojená jako já. Vybrala sis krásné odstíny. Ty jakoby kovové - metalické tužky jsem neviděla. Nevíš, je to nějaká limitka nebo mají jen vyšší podíl lesku?
    A ještě jednou děkuju za doplnění zásob:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Ty lesklé jsou s malými třpytkami, ale nejsou moc viditelné, téměř vůbec. Je to ta řada Colorburst, ale mám jen tu světlou. Voní také tak mátově. Myslím, že to limitka nebude, jen asi novinka. Nyní vím, že jsem si měla koupit víc, ale já to napravím příští rok.

      Vymazat
  2. Great shades and very pretty for you
    http://www.glamupyourlifestyle.com/

    OdpovědětVymazat
  3. och to je nadhera... ja som nieco podobne teraz kupila od Catrice a som z toho ruzo ceruzko lesku nadsena... :-D inak pekne foto a mas pekne pery...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužky mne také nadchly, je to takový paráda při nanášení...pohádka. Děkuji moc!

      Vymazat
  4. nice shades! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. These lip stains look great! Such subtle, pretty colours <3

    OdpovědětVymazat
  6. Pastelky na rty od Revlonu můžu a snad se mi i utot podaří někdy sehnat na e-shopu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. The Shades are wonderful! Also great Swatches Martina :)

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  8. Indeed, thank you for stopping by and leaving a comment.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!