úterý 2. prosince 2014

Gold Leather Jacket

Konečně se to stalo! Spolupráci se mnou navázala firma, která prodává krásné oblečení, které se mi líbí a které bych si sama koupila (tedy už se tak stalo a je na cestě kožená sukně, kterou mi jakože naloží Ježíšek) Je to tak, že se mi tímto kabátkem splnilo přání a to máme ještě tři týdny do Vánoc! Zlatý kabátek z umělé kůže jsem si přála zde na blogu a firma Stilago mne kontaktovala a nabídla mi spolupráci, kterou jsem nemohla odmítnout. Děkuji mockrát, milé paní Janě!

Jak se vám kabátek líbí a s čím byste jej zkombinovali? 

It finally happened! I decided to cooperate with a company that sells beautiful clothes which I like and would buy myself (actually I did, I bought a leather skirt for Xmas) My wish came true and it is still three weeks to Christmas! This gold faux leather jacket was on my wish list and the company Stilago noticed that and offered me a blog cooperation which I couldn't refuse. Thank you very much, dear Jane!

How do you like it and how would you combine it with?

 

28 komentářů:

  1. Závidím, jak Ti zlatá barva sluší :) Mně se na Tobě kabátek moc líbí, jak v kombinaci s bílým oblečením, tak s černou sukní. Akorát mi moc nesedí ty botky s černozlatým vzorem, ale to se mi možná zdá jen na fotce, ve skutečnosti může vypadat všechno jinak :) A gratuluji k hezké spolupráci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Já myslím, že černé kozačky nebo jednoduché černé lodičky by byly lepší, jak se na to tak dívám.

      Vymazat
  2. Preciosa chaqueta dorada!!! Es ideal para las festividades navideñas que vienen....perfecta combinación!!
    Besos

    OdpovědětVymazat
  3. second look is very beautiful! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. You look so pretty! I love it :)
    Kisses and hugs from Poland! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. What a wonderful Piece ,it suits you very well! Love both Outfits :)

    kisses

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, moc ti sluší. Znáš mě, mně se ty boty k tomu líbí...zlato, blýskátka, třpytivé, leopardík...to je moje! vlastně i tvoje, že? Kabátek vypadá luxusně! Ještě jsem zvědavá, jakou doladiš kabelku. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Zlatá bundička sa k Tebe nádherne hodí. Veľmi pekné outfity :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ke spolupráci snů, to je moc fajn. Kabátek Ti strašně sluší, prostě luxusní, nejvíce zlatou miluju v kombinaci s bílou a ty zrzavé vlasy k tomu - prostě top!
    Apropos tyrkysová zeď v pozadí :-)), myslím na ní pořád. Jen malinko nestíhám malovat, ale dobrá zpráva je, že obraz je asi v polovině - doufám Martinko, že moc nespěcháš, teď před těmi vánocemi je to mazec a do toho mi fiklo v krční páteři no nádhera..¨
    Těším se na další outfit lahůdky z téhle spolupráce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se teprve uvidí, jestli budou další lahůdky :-) Musíte klikat :-)

      Vymazat
  9. Hello! I am new to your site and I love your ginger red hair. I also have ginger red hair! I love the gold and I also love your makeup and boots :-)
    from the link up
    please stop by, jess xx
    http://www.elegantlydressedandstylish.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná bundička, která ti moc sluší! A spolu se šátkem vypadá na prosto skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  11. That jacket is completely stunning...I love it! It's especially gorgeous with your red hair. :)
    Debbie
    www.fashionfairydust.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. That's a nice outfit and you look beautiful!
    LG Carolin

    OdpovědětVymazat
  13. That jacket is pure awesome! Love both ways you styled it.

    Alex - Funky Jungle

    OdpovědětVymazat
  14. Blahopřeji ke spolupráci!!! A těším se na další inspiraci:-) teď ale letím na botky:-) PS: bundička je epesní!

    OdpovědětVymazat
  15. Gold perfection, dearest Martina
    Thank you so very much for joining Share-in-Style once more, a true honour
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpovědětVymazat
  16. TIME TO VOTE today dear friend ( Rosy and I are excluded )
    Tons of love.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!