neděle 28. prosince 2014

New GUESS Hat and Over the Knee Boots

Od Ježíška jsem dostala tento nádherný vínový klobouk od značky Guess by Marciano. Je opravdu krásně proveden. Takový bych sama vyrobit nedokázala. Ježíšek ví, co se mi líbí. Černé vysoké kozačky nad kolena jsem si pořídila před svátky na svátky.

I got this lovely burgundy hat, Guess by Marciano, for Christmas. It is really very well made. I would not be able to create it myself this way. The black high boots I bought before Xmas for Xmas.


 
 
 
 
 
 


23 komentářů:

  1. Very classy look, I love the hat so much! Happy holidays!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak tohle je neskutečně krásný outfit ... mně by se takové pletené šaty také líbily :) Moc Ti to sluší! Klobouk se Ježíškovi povedl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, v tomhle jsi neskutečná kočka!
    Perfeltní outfit, jeden z tvých nejlepších! Šaty v kombinaci s kozačkami jsou úžasné a klobouk k nim je elegantní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Ty nejlepší outfity vznikají vždy jen tak mimochodem...prostě jsem si chtěla vzít nový klobouk. Děkuji mockrát! Potěšila jsi mne.

      Vymazat
  4. Krásná! Outfit jednoduchý a elegantní. A Martina štíhlá a půvabná!

    OdpovědětVymazat
  5. Your outfit is absolutely fabulous, I adore Winter White and regret not having bought a similar one in Riga earlier this month! The hat is gorgeous! Have a great day!
    FF

    OdpovědětVymazat
  6. Klobouk je fantastický - ten střih a moje oblíbená barva. Nádherně Ti to sluší - všechno! Krásně sladěné doplňky, krásné sexy elegantní botky - no jako vždy jsem se u tebe pokochala dokonalým vkusem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten klobouk je krásný. Mám z něj radost, i když jich mám několik, ale žádný takový. Děkuji mockrát, eM!

      Vymazat
  7. Někdy bych Vás chtěl vidět v davu. Zcela jistě byste byla v jeho středu!

    OdpovědětVymazat
  8. Piękna stylizacja. Jesteś bardzo zgrabną i śliczną kobietą. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  9. Neskutečná krása. Pro mně prototyp elegantní ženy !

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, toto je určitě krásné, nadčasové a elegantní oblečení. Rozhodně dává vyniknout všemu, čím se můžete pochlubit :-) Alexandra

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle je prostě luxusní! Nádherný klobouček! Jsi prostě největší kočka!

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!