pondělí 23. února 2015

Winter White in Winter

Jakmile se trošku oteplí a je venku krásně a sucho, moc ráda vyrážím celá v bílé. Je to překvapivě docela nápadný outfit v té šedi a černi venku. Bohužel nemám žádné jiné vhodnější boty než tyto šedé, no možná ještě jedny béžové kotníkové se zlatou patou. Kterou kabelku, které boty nebo které brýle byste zvolili?

As soon as it gets a bit warmer and it is sunny and dry, I love wearing complete white look in the winter. It is quite a bold outfit when comparing to all grey and black outside. Unfortunately, I don't have a better pair of boots than these grey ones. Well perhaps my beige boots with gold would be nice, too. Which pair of shoes, which handbag or which sunglasses would you choose?

  

Nebo tyto boty? ....chci už léto!

23 komentářů:

  1. léto už chci taky!
    šedé jsou lepší :)
    Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow ,amazing last Photo! Boots and your Legs are beautiful :)

    Have a good Start in the new Week ,kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Stunning total white!!! You are always so elegant and classy Martina!!! (Beautiful like your City!!<3!)
    xo Paola
    Expressyourself
    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  4. Randomly found your blog and can’t express how I like it! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I’ll be happy to see you in my blog!)

    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Wow!! Very elegant outfit!! You look so beautiful!! :) Your legs are amazing!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také se nemůžu dočkat léta :) Marti, máš opravdu moc hezkou krajkovanou sukni. Poslední dobou na krajce fakt ujíždím. :D A hrozně moc se mi líbí ty botky na poslední fotce, ty bych také brala!! :)
    Měj se hezky!! :)*
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  7. Muuy elegante!!!!!! haces honor al nombre de tu blog, pero más joven por lo de 40"
    Besos guapa

    OdpovědětVymazat
  8. You are beautiful and elegant regardless of your shoes, dear Martina. Love your winter look !!

    OdpovědětVymazat
  9. Bílá je fajn, ale není jednoduché to kombinovat s doplňky. Určitě bílé lodicky, ale byla by v nich ještě zima, tak asi bílé kozačky? Já nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé doplňky bývají problém. Bílé kozačky, aby nevypadaly hodně levně a uměle atd. jsou také problém. Díky!

      Vymazat
  10. Dobrý den Martino,
    chtěla jsem se Vás zeptat, proč tak málo chodíte ve "svých" podzimních barvách a tak často ve studených a studených - neutrálních, které z Vás i přes krásný úsměv, dělají přísnou paní. Podle mě jste krásná a elegantní i tak (i když působíte přísně a nepřístupně). (nebo je to záměr?)
    Já sama jsem také teplý podzim, i když moje barevnost je jiná než Vaše. Milji studené barvy, ale raději si je dopřávám třeba na pouzdře na mobilu ..
    Doufám, že Vás moje otázka neurazí, není myšlená zle. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, Jarko, toto je opravdu zajímavý poznatek. Díky! Dívala jsem se zpětně na mé příspěvky a letos žádné barvy z podzimní palety, jen asi dva příspěvky. No upřímně to má několik důvodů, ten první, který mne napadá je, že 2014 byl ten nejsmutnější rok v mém životě. Asi proto tolik černé... Dlouhodobějším důvodem může být to, že si každý neseme něco ze svých nejlepších mladých let (někdo účes, makeup, či vytrhané obočí). U mne to možná bude obdiv ke kostýmům a korporátnímu odívání. Snažím se oblékat jinak, ale barvy asi zůstaly někde hluboko zakořeněné. Přece jen v hnědém kostýmu či khaki prostě nikdo nemůže působit tak profesionálně jako v černém nebo tmavě modrém. (jo, jo byly doby, kdy jsem chtěla vypadat starší a přísnější) Další důvod je jednoduchý, ne mnoho oblečení, základních kousků, bývá běžně a za prima cenu v mých barvách. No a poslední a důležitý důvod je, že manžel absolutně nemůže zelenou a odstíny také ne. Hnědou vnímá jako pozůstatek komunismu na oblecíh soudruhů tajemníků :-))) V hnědé, případně zelené a jejich odstínech chodím, když mne moc nevidí :-) ale hlavně na pozdim. Oranžovou mnoho lidí nemá rádo a je svům způsobem provokativní. Bílou, tedy slonovou bílou, kterou podzimní typ může, tu mám dnes. Petrolejovou nosím a vínovou hodně často. Jen ji asi tak nějak nefotím - zítra to napravím :-)

      Ještě jednou moc děkuji! Opravdu nechci působit přísně a už vůbec ne nepřístupně. Nějak jsem si toho nevšimla. Jen elegantně, jen elegantně...kdo mne z blogerek zná, tak určitě řekne, že jsem vcelku milá :-)

      PS: na těchto fotkách nemám moc barvu, právě jsme přišli od lékaře

      Vymazat
  11. These soft Colors are always elegant,my oh look so pretty.

    OdpovědětVymazat
  12. Bila ti moc slusi! Sede botky jsou podle me lepsi a vice se mi zamlouva prvni kabelka. :)
    Ty bys brala leto a ja ti namisto toho posilam pozdrav z hor, kde mame ve vysce 2000 m.n.m. kolem minus deseti pres den a zitra ma byt minus osmnact, jesteze jsem si poridila novou bundu. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Dekuji velmi pekne, Veroniko! Jaro prosim!

    OdpovědětVymazat
  14. Jestem zachwycona tym białym zestawem, bardzo, bardzo elegancko! Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!