čtvrtek 17. prosince 2015

DIY Grey Coat

Nedávno jsem nakoukla do Zary a nestačila se divit, kolik stojí kabáty s přiznanými švy tedy nezačištěnými švy - takové ty, co vypadají, že by měly být schované, ale ony jsou schválně vně a jasně viditelné. Myslím, že třeba pro mého dědečka, který se vyučil krejčím, by to bylo něco naprosto nepochopitelného. No a v dnešní době je to velká móda a takový kabát navíc ze super kousavého materiálu stojí minimálně dva a půl tisíce. Mně to nedalo a podobný kabát jsem si ušila, ale vyšel mne jen na dvě stě korun. V prodejně látek tvrdili, že ta horní chlupatější část je pravá vlna, ale já jim to nevěřím, i když kabát docela hřeje. Je to ideální kousek na přebíhání do auta, protože je tak akorát dlouhý, měkký a mohu ho jen přepásat. A prosím neptejte se, zda mi byla zima. Ne nebyla, fotila jsem u topení ;-) /mé oblíbené blogerky jistě pochopí/

Co vy si myslíte o trendu přiznaných a nezačištěných švů?



I have visited Zara store recently and I was suprised how many and for what prices they sell coats with visible stitching and seams. It is now a very fashionable thing. Therefore, I decided to sew one for myself for the five percent of the selling price. I introduce you my new DIY coat. 

How do you like this trend of coats with visible seams? 

To je ale nadšení, že si mohu dát ruce v bok
Tady jsem chtěla předvést límec a je to jediná fotka a vážně nejsem naštvaná :-)

27 komentářů:

  1. paaani, tak v prvom rade klobuk dolu, pustit sa do DIY kabatu! A myslim, ze v porovnani s tym, co dnes predavaju v Zare, HM a spol za tie nehorazne peniaze, sa vobec nemas za co hanbit. Mne sa tie priznane svy celkom pozdavaju, preco nie. Videla som take kabaty, kde boli svy navyse farebne kontrastne, bolo to zaujimave.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velmi pěkně! Ještě mám další čtyři, asi bych je tu měla někdy dát všechny dohromady. Možná rekapitulace přijdou na řadu v lednu.

      Vymazat
  2. Krásný kousek a moc ti sluší!! Viditelné švy moc nemusím, ale jsou hodně trendy, tak jsem taky podlehla:-).
    Z vlastní zkušenosti, ale vím, že šít švy z venku je větší dřína než, je skrýt za podšívkou!
    Zima ti být nemůže, vždyť se globálně otepluje :-) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velmi pěkně. Je pravda, že je to mnohem složitější na přesnost.

      Vymazat
  3. vau, krásny kabát, páči sa mi aj farba aj strih :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten je úžasnej!! jjo, kdyby dva a půl... kupovala jsem tam nedávno černý, skoro nehřeje a stál 3,400 :D ale je krásnej, no :)
    two outfits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za 3 400 ještě aby nebyl. Ty bys žádný jiný, než krásný nekoupila. Děkuji!

      Vymazat
  5. kabátek je naprosto nádherný a ty hrůzy z obchodů se mu nemůžou rovnat! taky jsem se nevěřícně dívala na přepálené ceny za pytlovité střihy, které snad nemůžou sedět žádné postavě, o materiálech ani nemluvě ... bohužel dokud to budou lidi kupovat i za několik tisíc, tak se tento trend nezmění, což mi dost vadí, protože už fakt nevím, kde si mám nějaký kvalitní svršek koupit, aniž bych za něj dala celou výplatu :( nechceš si otevřít obchod? budu první zákaznice! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Máš naprostou pravdu. Já si nedovedu představit dát tolik peněz za kabát. Já jich mám několik a většinu jsem si šila. Úplně mám chuť sednout ke stroji a šít další.

      Vymazat
  6. Luxusní kabátek!! Moc se mi líbí barva. Šedou mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  7. A beautiful coat, and a very elegant and beautiful look.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je parádní kousek! Vypadá dobře i nezačištěn :o)

    OdpovědětVymazat
  9. smekam klobouk nad tvoji sikovnosti :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Thank you for visiting my blog<3
    Awesome casual look, love you great coat<3
    Very beautiful<3

    OdpovědětVymazat
  11. Your coat is gorgeous and the color is perfect against your hair.

    Shellie
    www.thefabjourney.com

    OdpovědětVymazat
  12. Být tak šikovná jako ty, tak také chodím pro inspiraci do Zary a kabát si ušiji. Velmi se ti povedl a moc ti sluší.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//FASHION BOOK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! No přiznám se, že inspirací mi spíš byla má spřízněná duše J., která si kabát ušila jako první.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!