pondělí 28. prosince 2015

Party Outfit

Přináším pár fotografií z přátelského setkání s milými lidmi. Vánoce jsou přece o setkávání s našimi blízkými, přáteli a kamarády. Jedním z nich je finalistka Miss 2015 Kateřina Balušková, která mi dala svolení k uveřejnění fotografie z takové naší menší domácí party. Mezi další hosty patřily mé blízké kamarádky mistryně světa a Evropy v disco tancích. Thank you!

I bring you a few photos from a home party. Christmas time is about meeting your relatives, friends and other close friends. One of them was a finalist from Miss Czech Republic 2015 Katerina Baluskova. Other guests very my very close friends - dancers - masters of the world and Europe in disco dance. Děkuji!


 
 






31 komentářů:

  1. Wow nadherne saty! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. No Marti, vyrazila jsi mi dech! Taková kočka! Moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych taky přišel, poklidit nádobí, vymést krb (mimochodem nádherný!) a při tom nenápadně omrknout hostitelku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, kde se vaše setkání s mladými děvčaty konalo?Máte mladé kamarádky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepovažuji za důležité, kde se přesně konalo. Ano mám kamarádky různých věkových kategorií.

      Vymazat
    2. Díky za milou odpověď a ať se vám zadaří mít se dobře v roce 2016. Pěkný cíl.

      Vymazat
  5. Tie šaty sú ušité presne pre teba. :)
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji! Jsem ráda, že to vypadá jako šaty, i když je to sukně a top.

      Vymazat
  7. Hi Martina! You look wonderful in this beautiful Dress, i love the Pictures :)

    lovely Greetings!

    OdpovědětVymazat
  8. Que vestido tan bonito, te sienta genial!!!
    Besos

    OdpovědětVymazat
  9. Došla mi slova i dech...nádhera! Šaty, boty, kabelka...to nemá chybu. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Mám velkou radost, že se líbí, i když je to sukně a top. Jsem ráda, že to vypadá jako šaty.

      Vymazat
  11. You look like a princess Martina, this burgundy dress is stunning!!!! <3!!!!
    Happy new year!!!
    ¸☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏16
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, to je krasa. Bordova Ti sedne a opravdu to vypada jako saty.
    Vcera jsem cetla u Iny clanek, ze tylove sukne by se uz nemely nosit od irciteho veku. Podle me ale zalezi, jaly je to typ a jak se zkombinuje. V tvem pripade se to ale povedlo na 1 s *. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Také jsem článek četla a myslím, že to jako všechno se nedá úplně generalizovat. Článek se mi ale líbil.

      Vymazat
  13. Milá Marti, nechci Tě nijak opravovat, ale podle mě se Miss 2015 nejmenuje Kateřina Balušková. Ta nejkrásnější Miss ze všech se totiž jmenuje "Martina Elegant". ;) Jsi nádherná, jako luxusní bonbónek. ;)
    Přeju Ti veselý zakonečení starýho roku a v novým roce...no prostě ať jsi celá úplně šťastná. ;)
    PS: a děkuju za Tvoje řádky, který jsi nechala u mě na blogu, neskutečně mě potěšily. :-**
    Tvá Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, ty jsi prostě úžasná! Mockrát děkuji za krásný komentář!

      Vymazat
  14. A wonderful, elegant and appealing dress. I love the color and design. Happy New Year, Martina!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, dear Josep-Maria! Happy new year to you, too!

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!