úterý 15. prosince 2015

Sweater Dress and Thigh High Boots

Některé nabídky na spolupráci odmítám a jiné, kdy mne osloví perfektní a zdvořilou angličtinou prostě odmítnout nemohu. Přiznám se, že jsem e-shop neznala, ale právě kvůli profesionálnímu přístupu jsem kývla a vybrala si dva kousky, které mne zaujaly. Jedním z nich jsou tyto zimní bílé šaty, které jsou skvělé právě k vysokým kozačkám. Líbí se mi na nich zejména tříčtvrteční rukávy, které já mám nejraději. Šaty jsou vyrobeny ze syntetického materiálu, který je velice příjemný a hlavně "nekouše." V kašmírovém podání by takové šaty byly i za několik tisíc korun, těžko je někde seženu a navíc by příliš hřály. Tyto mohu vzít kdykoliv, kamkoliv a vyprat. Oblíbila jsem si je, i když, jak někteří určitě namítnete, v nich působím mohutněji. To pleteniny bohužel dělají.

Budu velice ráda, když mne podpoříte a obchod navštívíte (stačí jeden klik zde), abych pro vás mohla příště uspořádat Giveaway ve spolupráci s tímto e-shopem.

Krásný advent všem!


Some of the offers for cooperations I refuse but others, when written in perfect and polite English, I just can't refuse. I admit that I didn't know the e-shop but just for the sake of their professional approach I agreed, and I chose two pieces that caught my attention. One of them is this winter white dress that is great with the thigh high boots. I like the three-quarter sleeves, which I prefer. The dress is made of synthetic material, which feels very nice and it doesn't "itch." The cashmere dress would cost a fortune and would be too warm. This I can wear any time, anywhere and wash it afterwards easily. 
I'll be very happy if you support me (just one click here) so I could arrange Giveaway in cooperation with this e-shop next time.

Have a happy advent time! 




24 komentářů:

  1. Mně se nezdá, že působíš mohutně... Líbí se mi, sluší ti a je to takové ležérně elegantní, takže super <3 Kdes vzala chrtíka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc! Chrtik je me kamaradky a foceni s nim je zabavnejsi nez jen tak. Foceni a pozy jsou dle psa a ne mne :-)

      Vymazat
  2. A beautiful and delicate look. I love the sweater and I love the boots.

    OdpovědětVymazat
  3. Ze mohutne, kdeee? Boze ty si tak nadherna, tie vlasy, ach! 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Vam to slusi. Prekrasne saty!!! Mohutneji nevypadate. Vendula

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší a doufám, že jsi chrtíkovi neudělala přeliv :-), aby ti ladil k povedému oblečení! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jeste mam tyto saty nafocene s cernou, ale dalmatin nikde :-(

      Moc diky!

      Vymazat
  6. Mně se se nelíbí ta kombinace vysokých kozaček a krátkých šatiček, přijde mi to takové, s odpuštěním laciné. Ta fotka se slunečními brýlemi mi okamžitě připomněla Pretty woman. Nevím proč, prostě asociace této kombinace. Kdyby k tomu byly legíny (nebo punčochy nebo něco) v barvě bot, přišlo by mi to asi víc OK. Toť můj názor. :) Ale jinak barevná kombinace krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem potesena, ze jsem ti pripomnela Julii Roberts. Diky za nazor. Ja to vnimam tak, ze ty saty jsou takove velke neforemne jako svetr a vykukuje jen par cm kuze. Spis to vidim jako outfit pro prostor k fantazii, ze nejsem vubec odhalena, naopak (zadny vystrih, ani odhalene nohy, je mi videt jen zapesti :-). To velky vystrih mi spis prijde provokativni ci laciny.

      Vymazat
  7. Super výber! Mne sa šaty veľmi páčia a Tebe neskutočne pristanú.
    Navyše sú na zimu ako stvorené. Viem si ich predstaviť aj s čiernymi pančuchami a v ďalších x kombináciach :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak hlavně že vás vhodně oslovili:-)a správnou angličtinou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potesilo mne to a vubec jsem z toho nepoznala, ze jde vlastne o asijsky eshop, a pak uz jsem nechtela odmitat. Takova komunikace mi ze strany ceskych obchodniku chybi, a pri tom nabizi veci za vyssi ceny a pravdepodobne lepsi kvality. Slusne vystupovani a slusny pisemny projev je v dnesni dobe skoro vzacnost. I ja to porusuji a pisi bez diakritiky, coz je spatne.

      Vymazat
  9. Vysoké kozačky nas koleno a tento styl šatů je na zimu TOP a tobě to krásně sedí, palec nahoru :)
    www.iamstyle.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Mně se to také líbí a koukala jsem, že mnoho světových celebrit to takto nosí, ale obávám se, že v ČR je to zase něco, co vyvolává, ani nevím co.

      Vymazat
  10. Tyhle vysoké kozačky ti skvěle sednou. Šaty jsou pěkné a mohutně v nich určitě nepůsobíš. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi povedená kombinace, opět.Šaty, myslím,jsou spíše v přírodním odstínu bílé než sněhobílé a v kombinaci s barvou kozaček a také barvou tvých vlasů je to podle mého názoru šik, mladistvé a takové"čerstvé".S kožešinovým límcem a korály je to více"dámovské",ale fotografie se psem a s klíčem na krku má nádech mystiky a napadá mne příběh o strážkyni pokladu v podobě věčného mládí a krásy. Skutečně líbivé a jako bonus příběh...tak to vnímám já a chválím.Eliška V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za krásný komentář, Eliško! Takové krásné komentáře je radost číst a dává mi to energii do dalšího kombinování.

      Vymazat
  12. LOVE your white dress! the white against your hair is just absolutely beautiful! And those OTK boots take it to a whole other level! Stunning Martina absolutely stunning!XX

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!