čtvrtek 30. června 2016

Vichy Creams Review

Přeji krásné prázdniny všem! Wishing you great holidays!

Ještě než začnou, tak tu mám pro vás jednu kosmetickou recenzi:

Díky ART OF BEAUTY a jejich facebookovém Eventu jsem se dozvěděla o letošním ročníku Prague Fashion Marketu a tím jsem se dostala i k jejich webovým stránkám, kde mě zaujala nabídka protivráskových krémů a vlasových produktů. S firmou jsem navázala spolupráci a přináším vám proto recenzi na krémy značky Vichy. Bylo to mé první setkání s výrobky Vichy a jak dopadlo? Celkově pozitivně!

I když noční krém Vichy Liftactiv Nuit zatím úplně pochválit a dostatečně otestovat nemohu, neboť je pro mou pleť v tomto období příliš. Pleť mám normální. Nic mne kromě pár drobných vrásek, ale ty k mému věku už jaksi patří, netrápí. No také moc nemusím pihy, ale ty tak nějak ke mně jako k zrzce také patří. Myslím, že bych noční krém Vichy Liftactiv využila v zimě, kdy přece jen sáhnu po něčem výživnějším. Dle oficiálního popisu by tento krém měl poskytovat integrální noční péči proti vráskám a ztrátě pevnosti pleti, dále regenerovat, hydratovat a vyhlazovat pleť. Přiznám se, že mně prostě nyní příliš nevyhovuje, ale moje o deset let starší kamarádka, které jsem ho dala na vyzkoušení, je s ním spokojená a ráno prý její pleť vypadá opravdu odpočatá, hydratovaná a vyhlazenější. Krém je na první dotek hutnější, ale je nemastný a krásně se do pleti vstřebá. Má tedy jakoby máslovitou konzistenci, ale skvěle se rozetře a do pleti vpije. Určitě je vhodný pro starší pleť.

Za téměř zázrak ovšem považuji denní krém Vichy Liftactiv Supreme, který kromě toho, že krásně slabě sladce voní (asi jako kvetoucí lípa), má gelovo-krémovou strukturu, bezproblémově se nanáší, takže mi vždy ráno rozjasní pleť i den, ale nemá v sobě viditelné rozjasňující částečky. Jen mi tu pleť krásně vypne a oživí. Není mastný ani lepkavý, do pleti se plně vstřebá. Funguje/pracuje/bojuje celý den a pleť vypadá dobře i večer, což u jiných krémů nebývá.  Poslední dobou jsem používala jen korektor pod oči a makeup jsem nepotřebovala, dokonce jsem bez makeupu i fotila na IG. Vhledem k tomu, že tento krém neobsahuje SPF, je možné jej použít i večer, což mi velice vyhovuje. Z krému jsem nadšená a mohu vám jej s klidným svědomím doporučit. Krém jsem ochutnala a je sladký, ale nedoporučuji jej jíst. Sladký je kvůli obsahu ramnózy - dezoxycukr vyskytující se v přírodě zejména jako složka rostlinných heteroglykosidů, a to je dle Vichy aktivní látka působící proti stárnutí pleti (to jsem si hned vyhledala, protože mne ta chuť dost překvapila).
Balení obou krémů je o obsahu 50ml a skleněné kelímky se zrcadlovým víčkem vidíte na fotografiích níže.
  
Thanks to Art of Beauty and its facebook profile I learned about Event - Prague Fashion Market and found its web offer of antiaging and hair products. I started cooperating with this company and, therefore, I bring you this review of Vichy creams. It was my first encounter with Vichy products. How did it work out for me? Overall a positive experience! 

Although the night cream Vichy Liftactiv Nuit I cannot fully test and appreciate enough as it is for my skin right now too much in the summer months. I have normal skin. Nothing really bothers me except a few wrinkles, but those are expected at my age. Neither I like my freckles but they somehow are part of my "redhead me." I think that I would use this night cream in the winter time when I need something more nourishing. According to the official description of this cream it provides integral night care, fights against wrinkles and loss of firmness, then regenerates, moisturizes and smoothes the skin. I admit that I right now I'm not that keen about it but my ten-years older friend tried this cream and was pretty satisfied with it. She said that her skin looks really refreshed, hydrated and smoother in the morning. The cream is thicker at first touch, but it is non-greasy formula and is absorbed into the skin. It therefore seems buttery, but soaks well to the skin. It will certainly be beneficial for older skin.

However, I consider a day cream Vichy Lifactive Supreme to be almost a miracle which in addition to beautiful slight sweet smell (like blossoming linden), has a gel-cream texture, applies smoothly. Therefore, my mornings are always bright, so is my complexion. The brightening agents are not visible. The complexion just looks more youthful and revitalised. The formula is not greasy or sticky and fully absorbs into the skin. It works all day and the skin looks good also in the evening, which is not the case with other creams. Recently I've been using only concealer under my eyes and I did not wear any makeup base, I was even photographed for IG. This cream does not contain SPF, it can be used in the evening, which I greatly appreciate. I'm excited; I can only recommend this Vichy Liftactiv Supreme cream. I even tasted it and it is sweet, but I do not recommend eating it. It is due to the content of rhamnose - a naturally occurring deoxy sugar and it is the active anti-aging ingredient according to Vichy (that I immediately sought out because I was quite surprised by the taste). 

The content is 50 ml each in nice glass cups with mirrored lid as you can see in the photos below.

vlevo denní a vpravo noční/liftactive supreme on the left, night cream on the right


12 komentářů:

  1. Good Morning!
    The Supreme Cream sound fantastic! Also the Photos are beautiful ,great Work!

    Have a wonderful Day Martina, lots of Hugs :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vichy má dobré krémy nějaký noční by se mi hodil :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Vichy spatne kremy nema. Drive jsem je pouzivala, ale pak jsem presla na jinou znacku.
    Krem mi nenapadlo ochutnat. ibcas si oliznu rty po balzamu, ale take ne po kazdem. Ale proce nezkouset vsemi smysly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very beautiful photo!

    Let me know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    OdpovědětVymazat
  5. tyden bez clanku... driv byvaly obden

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. To je, ale tady v Turecku a i na mem instagramu (stejne jaķo minule roky) je zivo!

      Posilam vsem pozdravy!

      Vymazat
    2. A co přednastavené články?? Instagram mě nebaví, nejsou tam pořádně vidět outfity, maximálně tak lem u krku, chybí informace o tom, jestli jste to koupila, ušila, materiál apod.

      Vymazat
    3. Tak to mne těší, že někoho zajimaji informace o materiálu a šití. Už na konci tohoto týdne budou mnou šité šaty. Přednastavení článků jsem letos bohužel nestihla.

      Vymazat
    4. Už je konec týdne.

      Vymazat
    5. A zítra v 7:30 bude článek! Jinak z Turecka jsem dorazila v pořádku v noci posledním letadlem, takže článek bude!

      Vymazat
  7. Proč až na konci týdne?

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!