úterý 22. srpna 2017

DIY Yellow Dress

Na tyhle šaty jsem pyšná. Myslím, že se mi opravdu povedly. Jsou z příjemného materiálu a velice hezky se nosí. Střih je trochu upravený z Burdy č. 3/2016, musela jsem ušít přední a zadní díl zdvojený kvůli průsvitnosti materiálu. Určitě by k nim lépe ladily nude lodičky nebo třeba pastelové mátové, ale i tyto kontrastní sandálky k nim docela jdou.

I'm so proud of this dress. I think it turned out just right. The dress is made from a nice material and so comfy to wear. The pattern is altered a bit from Burda 3/2016 because I had to make two layers due to transparency. I'm sure that nude heels or mint would go better with it but these contrasting fuchsia sandals aren't bad either. 


 
 


16 komentářů:

  1. Wow, perfektné šaty, keby som ich ušila ja, bola by som tiež hrdá! Dobrá práca Mati a super farebné kombo so sandálikmi, ktoré sa mi mimochodom veľmi páčia! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že se ti šaty i boty líbí! Děkuji moc!

      Vymazat
  2. Tak tie su krásne. Ja som si v poslednej dobe zamilovala žltu a na leto je ako stvorená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutá mne letos nějak očarovala a už mám i sako a na cestě kabelku :-) Děkuji!

      Vymazat
  3. Gorgeous dress Martina, you are so talented to make it yourself!

    OdpovědětVymazat
  4. Очень красиво и аккуратно!

    OdpovědětVymazat
  5. Great dress and the combo between yellow and fushia is great ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/17/tuscany-my-name-is-lucca/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much for your comment and you found the time to stop by, dear friend!

      Vymazat
  6. Žlutá barva je úžasná, pěkný střih šatů. Hodně zahalující, což ale vůbec nevadí. Odvážné sandálky jsou k šatům dokonalým kontrastem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc si vážím všech komentářů, díky kterým mne blogování stále baví.

      Vymazat
    2. Moc si vážím všech komentářů, díky kterým mne blogování stále baví.

      Vymazat
  7. Rewelacyjna sukienka. Bardzo ładnie Ci w żółtym. :) Świetna jak zawsze sceneria zdjęć.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!