čtvrtek 8. března 2018

Ballroom Dancing at the Prague Castle

Je mi vždy velkou ctí, když mohu navštívit Pražský hrad. Obdivuji Španělský sál, kde se tolikrát rozhodovalo o osudu Českého státu, obdivuji ten krásný historický interiér. Na ples jsem si vybrala světle meruňkové šaty s flitry, které na fotografiích vypadají bílé a je téměř nemožné tu jemnou barvu zachytit.

It is always a special occasion to visit the Prague Castle. I love going there and admire the beautiful interior. This time I chose light apricot dress with sequins. The dress looks light white in the photos and is impossible to show you the real color.



3 a.m. leaving as the last guest :-)

6 komentářů:

  1. Beautiful coat and superbly elegant dress as well for a fantastic night ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/05/transition/

    OdpovědětVymazat
  2. Páči sa mi ako si s manželom užívate života. Len tak ďalej! Si krásna :-*

    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Je třeba si užívat, když to jde. Měla jsem takové rodiče. Ten nejlepší příklad.

      Vymazat
  3. Nesnáším slovo WAW! Ale použiju ho snad poprvé v životě! Protože prostě WOW! :-)
    PS: A šátky Vangel už mám tři... :-)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!