pátek 13. dubna 2018

DIY Metallic Coat

Opět přináším outfit, jehož součástí je metalický kabát. Zprvu se mi nezdál, ale nyní se mi hodí k tolika outfitům a moc mne baví. Tentokrát moje oblíbená kombinace: červená s hnědošedou.

Again, I have an outfit with metallic coat for you. At first, I was not so enthusiastic about it but now I see with how many pieces I can combine it. This time my favourite combo of red and mauve.




9 komentářů:

  1. Love the outfit, the coat looks fabulous on!
    Laurie x

    OdpovědětVymazat
  2. Chic outfit and those heels are so beautiful ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/09/chantilly-day-1/

    OdpovědětVymazat
  3. Estupendo post!!!Muchas gracias por pasarte por mi blog!!!Feliz lunes!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Zvolil bych jemnější či žádný šperk na krku, protože už tak je to velmi slavnostní a blyštivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že je tam úplně zbytečný, když tak na ty fotky koukám. To je tím, že jsem postupovala tentokrát od vrchu :-))) a nějak jsem se na sebe nekoukla včetně kabátu, bot a kabelky. Přesně problém, když jde člověk někam na návštěvu a tyto kousky nechá v předsíni. To pak je ten outfit zase moc jednoduchý...tedy pro mne. Děkuji moc!

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!